Gå til innhold

Er drømmer sanne? Jeg drømte om doktoronline i natt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vendi skrev (3 minutter siden):

Nei, drømmer er ikke sanne. Tror ikke det er noen her som ønsker at du skal holde deg borte fra forumet, men de gangene du har lyst til å tulle (les lure andre) kan du jo slutte med? 

Lurer ikke andre :( tråden du reagerte på ble flyttet siden du sa det var tull?

Anonymkode: da9f1...634

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurer ikke andre :( tråden du reagerte på ble flyttet siden du sa det var tull?

Ok, du vet best selv :) Føler du deg ikke truffet og vet med deg selv at det ikke stemmer, har du ingenting å frykte eller ta til deg. 

Endret av Vendi
Vendi skrev (Akkurat nå):

Ok, du vet best selv :) Føler du deg ikke truffet og vet med deg selv at det ikke stemmer, har du ingenting å frykte eller ta til deg. 

Jeg tok til meg det når du reagerte for da oppfattet du det som tull. Jeg liker ikke å krangle derfor gjorde jeg som du sa. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tok til meg det når du reagerte for da oppfattet du det som tull. Jeg liker ikke å krangle derfor gjorde jeg som du sa. 

Vel, du innrømmet jo selv at det var tull etter at jeg påpekte det?

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 9.44):

Å nei du virker som en admin. 

For at DOL skal få sendt et brev til deg, trengs også din adresse, og det har du mest trolig ikke oppgitt under registreringen - så vidt jeg vet. Og sanndrømthet er ikke vitenskaplig bevist at er mulig. Det er kun hjernen vår som leter etter sammenhenger... :) Det skal vi ikke anklage den for..

Om en bruker skal ha mulighet til å moderere andres innlegg, må det stå "Moderator" eller "admin" der du ser det står "Medlem" hos alle medlemmer. Dette er, hva jeg vet, ikke mulig å fravike uten å tukle med innstillingene IPS-forumprogramvaren. @admin har gjentatte ganger bekreftet at hun er den eneste som modererer dette forumet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...