Gå til innhold

Pris på strikking?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

emilie321 skrev (20 minutter siden):

Jeg strikker ikke selv og nå skal en jeg kjenner strikke en lue til meg. Det er lue med mønster. Jeg skal kjøpe garn og har tenkt å betale for jobben.  Men hvor mye skal/bør jeg betale? 

Spør vedkommende som skal strikke den? Om det er en dreven strikker så går det fort å strikke en lue og det til aldri uansett lønne seg i forhold til antall arbeidstimer, et par hundrelapper kanskje?

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Spør vedkommende som skal strikke den? Om det er en dreven strikker så går det fort å strikke en lue og det til aldri uansett lønne seg i forhold til antall arbeidstimer, et par hundrelapper kanskje?

Ja, det er en dreven strikker som ofte leter etter noen å strikke til. Vedkommende vil ikke si noe pris, så det er opp til meg. Har jo ikke lyst til å være kjip heller.

Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Jeg pleier å betale 300 kr for votter og sokker når jeg handler av min tidligere svigerinne. Da står hun for garnet.

Da er kanskje 200 hundre greit for en lue. Er vel både vanskeligere og mer tidkrevende å strikke votter og sokker? Skal også kjøpe garnet selv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...