Gå til innhold

Feelgood sanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og laget en spilleliste som jeg kaller feelgood. Jeg ønsker å ha sanger som er nye for meg der så jeg har googlet litt.

Jeg liker veldig godt akustisk musikk. Eks på musikere som er der nå er Joshua Radon, Katie Melua, James Blunt, Ane Brun

Er det noen som har gode tips til rolige låter?

Skrevet

Vet ikke om den er innenfor det du ser etter, men liker godt Need You Know med Lady Antebellum.

Skrevet
Fru2020 skrev (53 minutter siden):

Jeg driver og laget en spilleliste som jeg kaller feelgood. Jeg ønsker å ha sanger som er nye for meg der så jeg har googlet litt.

Jeg liker veldig godt akustisk musikk. Eks på musikere som er der nå er Joshua Radon, Katie Melua, James Blunt, Ane Brun

Er det noen som har gode tips til rolige låter?

Hva om du sjekker ut Dan Reeder, Jason Isbell, Northern Belle, Grant Lee Buffalo og Daniel Romano mens jeg er på konsert, så kan jeg evt komme med flere tips om dette faller i smak? Sveip gjerne innom Ida Jenshus også :):)

Skrevet

Tror vi har litt forskjellig definisjon av feelgood. ;) Men her er noen rolige låter. 

Golden hour av JVKE

Away av Emelie Hollow

This is me av Keala Settle

Before I go av Øystein Hegvik

I’ll be fine somehow av Benjamin Ingrosso og Julie Bergan

Skrevet

Undercover av Susanne Sundfør, Here we are av Lene Marlin, Running up that hill av First aid kit, Sofia av Clairo. 

Skrevet

Tusen takk for gode tips. Skal bruke helgen til å gjøre gjennom dem. Nå skal jeg prøve å sove etter å ha sett et nærmere tre timer langt russisk 120 år gammelt teaterstykke. (Var en smule tungt ja.....)

Skrevet
Orion skrev (4 timer siden):

Jeg synes Det går over av Trygve Skaug er fin 😊

Den er helt nydelig ❤

Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Den er helt nydelig ❤

Ja, han er flink med ord ❤️ Han har også skrevet ett av mine favoritt dikt. 

70394507_1407077326109122_3278749214535843840_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=kMYemkwhAbgAX_I6Vuf&_nc_ht=scontent.fosl4-2.fna&oh=00_AfCyJ2Hylql4aDOIn7eh61ZDR9F1tZSDm0i74Osqxo8hOA&oe=6394DC4D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...