Gå til innhold

3 vaksiner og corona for andre gang :(

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (9 timer siden):

Se på denne. Den med en strek ble tatt i dag. Ser dere 2 streker på den som ble tatt i går eller var det bare en strek i går også ? Kanskje han ikke har corona likevel 😀

20221113_125348.jpg

Jeg ville ha lest den øverste som posititiv test - GITT at den ble avlest på riktig tidspunkt. Det er fullt mulig å få falsk positiv test dersom man avleser den senere enn hva som er angitt i bruksanvisningen. 

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Kayia skrev (1 time siden):

Den øverste har dessverre to streker ja. Det er uansett ikke gitt at du smittes, iallefall ikke om du holder litt avstand de neste dagene og dere begge vasker hender på overdrevent vis de neste dagene. 

God bedring i heimen :) 

Takk for det :) Han er ikke veldig syk denne gangen. Bare litt snufsete og tung i hodet. Jeg er fortsatt frisk og i natt la jeg meg med hodet i fotenden. Ikke at jeg tror det hjelper stort :)

Nicklusheletida
frosken skrev (6 minutter siden):

Jeg ville ha lest den øverste som posititiv test - GITT at den ble avlest på riktig tidspunkt. Det er fullt mulig å få falsk positiv test dersom man avleser den senere enn hva som er angitt i bruksanvisningen. 

Den hadde nok ligget på kjøkkenbenken en god stund da jeg så den. Vi tok ingen sjanser og dro ikke på farsdagsbesøk i dag. Mulig vi drar neste helg i steden, hvis ikke jeg er smittet innen den tid. 

Nicklusheletida
Glitter skrev (13 timer siden):

Får håpe du ikke blir syk. :) Jeg har begynt å handle sånn helt smått i løpet av natten. Ene som bor her var forkjølet hele forrige uke, men holdt seg jo på rommet i sin etasje. Så jeg tror egentlig ikke smitten kom derfra. Ene som jobber her knasket pstacet og sa hun hadde feberfølelse og vondt i halsen i går. Men jeg hadde vel ikke rukket å bli syk allerede hvis det kom derfra. Så jeg har sikkert plukket opp noen basilusker på en butikk eller noe. Tror ikke det er corona da. Jeg var nesten symptomfri da jeg hadde corona, men det kjentes annerledes ut enn nå. Kjennes ut som den årlige høst-hanglingen dette her. Som aldri bryter ut til noe mer sykdom.

God bedring til deg :)

Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Den hadde nok ligget på kjøkkenbenken en god stund da jeg så den. Vi tok ingen sjanser og dro ikke på farsdagsbesøk i dag. Mulig vi drar neste helg i steden, hvis ikke jeg er smittet innen den tid. 

Høres ikke så veldig sannsynlig ut at dette er en reell positiv test, gitt dagens testresultat og feil avlesningstidspunkt i går. Men i  morgen er jo en ny mulighet for positiv test;-)

Nicklusheletida
frosken skrev (Akkurat nå):

Høres ikke så veldig sannsynlig ut at dette er en reell positiv test, gitt dagens testresultat og feil avlesningstidspunkt i går. Men i  morgen er jo en ny mulighet for positiv test;-)

Jeg tror ikke han tar noen ny test i morgen nei. Han har nemlig bestemt seg for at han er negativ 😃

Annonse

Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Se på denne. Den med en strek ble tatt i dag. Ser dere 2 streker på den som ble tatt i går eller var det bare en strek i går også ? Kanskje han ikke har corona likevel 😀

20221113_125348.jpg

De er negativ eller så er du gravid. 

Anonymkode: 767ca...3c0

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er negativ eller så er du gravid. 

😂 Man bruker ikke coronatester som graviditetstester og disse var det dessuten hennes mannlige samboer som hadde tatt. Om han hadde vært gravid hadde det vært en medisinsk sensasjon!

Lillemus skrev (37 minutter siden):

😂 Man bruker ikke coronatester som graviditetstester og disse var det dessuten hennes mannlige samboer som hadde tatt. Om han hadde vært gravid hadde det vært en medisinsk sensasjon!

Ikke le av meg takk. 

Nicklusheletida
Lillemus skrev (1 time siden):

Må takke deg for at du gadd å svare, for det gjorde ikke jeg :)

Nicklusheletida
Kayia skrev (På 13.11.2022 den 21.06):

Den øverste har dessverre to streker ja. Det er uansett ikke gitt at du smittes, iallefall ikke om du holder litt avstand de neste dagene og dere begge vasker hender på overdrevent vis de neste dagene. 

God bedring i heimen :) 

Det var nok ikke corona. Han ble dårligere og sengeliggende etter hvert, men testen fortsatt negativ. Jeg har ikke blitt smittet. Kanskje det er influensa. Han er ikke vaksinert, men jeg er. 

Annonse

Nicklusheletida
morsan skrev (2 minutter siden):

Krysser fingrene for mildt forløp om du er smittet. Kjenner ei som har fått korona tre ganger, og hun sier det har vært lettere for hver gang. 

Det var ikke corona og jeg er frisk :)

Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Det var nok ikke corona. Han ble dårligere og sengeliggende etter hvert, men testen fortsatt negativ. Jeg har ikke blitt smittet. Kanskje det er influensa. Han er ikke vaksinert, men jeg er. 

Nja, jeg vaksinerte meg mot influensa dagen før deg og på søndag fikk jeg influensa.  Urettferdig, synes jeg 😉

Nicklusheletida skrev (På 12.11.2022 den 19.31):

Samboeren og jeg kom hjem i dag. Jeg fra hytta og han fra jobbtur utenlands. Jeg fikk meldinger underveis om at han begynte å bli forkjølet og dårlig. 

Jeg glemte meg, så det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kysse han, hvorpå han sier : - - Det var heldigvis ikke corona. 

Så ser jeg tilfeldigvis testen ligge på kjøkkenbenken. - Øh, her er det 2 streker, selv om den ene er svak. Så jodda! du har corona jo. 

Hel...., da er det bare å glede seg til 3 nye uker med lungene fulle av slim :(

Hvor lenge lå testen der før du så to streker? Hvis den har lagt der et par timer før du så på den ville jeg tatt en ny, for da kan det være feil. 

Anonymkode: efea7...91b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...