Gå til innhold

Alkohol antibiotika Paracet og brexidol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan man dø? 

Anonymkode: a8a70...50a

Om dosen blir høy nok ja, men om du har tatt en paracet eller ibux og tar et par drinker så er det ikke så veldig farlig.

Anonymkode: f456f...986

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om dosen blir høy nok ja, men om du har tatt en paracet eller ibux og tar et par drinker så er det ikke så veldig farlig.

Har fulgt pakknikgsvedlegget på antall kg og drukket etter det. Jeg føler meg bedre nå. Visste ikke det var farlig..

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har fulgt pakknikgsvedlegget på antall kg og drukket etter det. Jeg føler meg bedre nå. Visste ikke det var farlig..

Det er ikke noe man bør gjøre ofte, men om man en sjelden gang gjør det så vil det som regel gå greit. Bare ikke gjør det til en vane :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...