Gå til innhold

Jeg vil ikke skrive på nick forum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får jeg ingen svar lenger eller blir jeg tvunget til å skrive med nick nå?

Anonymkode: 3c771...16d

Det er bare på det ene forumet man må skrive under nick, på de andre kan du fortsatt være anonym. 

Vendi skrev (11 minutter siden):

Nei, her på dette forumet trenger du ikke å skrive med nick, og jeg vil tro du vil få like mange og gode svar her fremdeles -fra både anonyme og faste nickbrukere.  Det er kun på det nyopprettede forumet man skrive med nick. 

Jeg synes det er skummelt å skrive på nick 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er skummelt å skrive på nick 

Ingenting er forandret på dette forumet, så her kan du fremdeles skrive som anonym 🙂

Endret av Vendi

Annonse

Vendi skrev (1 minutt siden):

Javel? Da må du oppføre deg da.. både her inne og hvis du vil bruke det nye forumet..

Føler meg utestengt fra gruppa. Har aldri snakket med deg før synes du jeg har oppført meg dårlig? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler meg utestengt fra gruppa. Har aldri snakket med deg før synes du jeg har oppført meg dårlig? 

Tror du troller - igjen. Ingen kan jo vite hvem du er når du skriver som anonym, men jeg har mine mistanker nå.. 

Vendi skrev (Akkurat nå):

Tror du troller - igjen. Ingen kan jo vite hvem du er når du skriver som anonym, men jeg har mine mistanker nå.. 

gjør ikke det. Jeg har fått mye tilsnakk så jeg gjør alt jeg kan for og bli bedre. 

Er jo kun på det ene forumet du ikke kan skrive som AB. Og du blir ikke utestengt, du kan skrive med nick. Også kan du fortsatt poste her. 

Jeg vet ikke med de andre, men jeg slutter ikke på denne delen av forumet selv om det nå også er ett uten AB. 

Endret av Glitter

Helt greit at de har et eget forum med nic. Ofte på åpent forum snakker jo de med nic bare til hverandre likevel. Kanskje de anonyme og de med nic kan møte hverandre som mer likeverdige på åpent forum nå? 

Anonymkode: 62582...410

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt greit at de har et eget forum med nic. Ofte på åpent forum snakker jo de med nic bare til hverandre likevel. Kanskje de anonyme og de med nic kan møte hverandre som mer likeverdige på åpent forum nå? 

Jeg synes nå vi med nick siterer andre AB rett som det er, og ikke bare hverandre. Men det sier seg selv at man er mer tilbøyelig til å ha en samtale med noen man kjenner igjen. Det å ikke bli like kjent eller lagt merke til er en konsekvens av å skrive med AB. 

Det kommer vi nok ikke unna. 

Annonse

Jeg kommer fortsatt til å bruke både psykiatriforumet og det andre åpne forumet flittig, både med nick og som anonym, men jeg synes det er greit at vi nå har ett forum i tillegg til dagbøkene hvor man må stå fram med nick. Det er enkelte ganger jeg ikke vil ta sjansen på å la anonyme svare fordi noen bare er ute etter å komme med stikk, spydigheter og avsporinger. Det var mye av grunnen til at jeg ikke orket å opprette tråder på Kvinneguiden mer.

Bruker man nick så må man stå for det man har sagt på en helt annen måte enn når man skriver under anonym, så det skjønner jeg kan være skummelt for mange, men jeg mener det burde være en selvfølge.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke min erfaring. Jeg har blitt sitert ofte under anonym, og jeg ar blitt mer oversett under nick i perioder. Jeg tror ikke det har så mye med nick å gjøre annet enn at mange av de har vært her lenge og kjenner hverandre på en helt annen måte.

Anonymbruker blir man jo ikke kjent med på samme måte, og for mange så går anonymkodene i ball når det blir flere. Jeg svarer dem hvis jeg har relevant svar å gi dem, men jeg blir jo ikke kjent med dem på samme måte som de faste med nick.

Endret av hattifnattus
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig ofte vi blir oversett eller tatt mindre seriøs 

ISW skrev (21 minutter siden):

Jeg forstår ikke det helt - du er jo lett å kjenne igjen som anonym bruker og de fleste vet nicket ditt uansett.

Jeg er veldig dårlig på det å kjenne igjen anonyme bruker, og jeg aner ikke nicket til vedkommende.  Jeg leser langtfra alt som blir skrevet her.

Savannah skrev (10 timer siden):

Jeg er veldig dårlig på det å kjenne igjen anonyme bruker, og jeg aner ikke nicket til vedkommende.  Jeg leser langtfra alt som blir skrevet her.

Fordi jeg er ab. Jeg vil ikke bli outet men jeg blir det likevel fordi enten noen følger med på hvem som er online eller noen analyserer skrivemåter… 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...