Gå til innhold

Kjipt det er stille om helger her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå ca like aktiv uansett. Minus når jeg har ungene, men kan merke innimellom at det er ekstra stille her i helg og ferier ja. Til kjedsomhet for meg som har mange timer uten så mye å gjøre. Men det er alltids noe å finne på. Lese en bok i stedet for forum feks. Se serie, trene, bake etc. 

Glitter skrev (59 minutter siden):

Jeg er nå ca like aktiv uansett. Minus når jeg har ungene, men kan merke innimellom at det er ekstra stille her i helg og ferier ja. Til kjedsomhet for meg som har mange timer uten så mye å gjøre. Men det er alltids noe å finne på. Lese en bok i stedet for forum feks. Se serie, trene, bake etc. 

det er kjedelig å se bok. Leser nok fra før

Anonymkode: 13eb8...412

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

det er kjedelig å se bok. Leser nok fra før

Ok. Jeg har tvunget meg til å like det. Dvs leser kun sånn 10-15 minutter hver kveld. Sjeldent jeg leser på dagtid. Det krever mer konsentrasjon enn forum.

Endret av Glitter
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ok. Jeg har tvunget meg til å like det. Dvs leser kun sånn 10-15 minutter hver kveld. Sjeldent jeg leser på dagtid. Det krever mer konsentrasjon enn forum.

Jeg leser bøker hver dag. Fagbøker. Derfor har jeg bøker inni ganegangen nå. Har du alltid likt matte?

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du er god i matte?

Nei..Jeg strøk på eksamen tredje året. Så tok jeg den som privatist ett år senere og fikk 3. Men jeg klarte medikamentregningen på sykepleien på første forsøk, og der stryker 75% første gangen. Men det er enkel matte. Handler bare om å øve. Må være 100% rett for å bestå.

Glitter skrev (Akkurat nå):

Nei..Jeg strøk på eksamen tredje året. Så tok jeg den som privatist ett år senere og fikk 3. Men jeg klarte medikamentregningen på sykepleien på første forsøk, og der stryker 75% første gangen. Men det er enkel matte. Handler bare om å øve. Må være 100% rett for å bestå.

Det vil jeg kalle god i matte. Kan du hjelpe meg med et regnestykke? 

Glitter skrev (2 timer siden):

Tviler på det, er så lenge siden så har glemt alt. Men du kan jo prøve.

2•h•5 cm•15,8 cm• n•10• 28 cm+ 5 cm•2 h•n+ 10 cm? Skal finne side og bunnplaten 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...