Gå til innhold

Hvorfor koster cider mer enn øl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hvis det ikke har med produksjon å gjøre, kanskje råvarer eller frakt? Det bør jo være en logisk grunn. 

Det eneste jeg kan tenke meg er att øl selger i større kvanta fordi det er billeigere.

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Tull. Jeg er kvinne og foretrekker øl fremfor både vin, cider og drinker. Cider er noe av det siste jeg drikker og jeg kjøper det aldri.

Hvorfor det? Øl forbinder jeg med eldre som vasker håret og snegler som skal bort gra gresset. (Beklager detaljene) det forbinder jeg med øl 

Anonymkode: 9e990...990

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? Øl forbinder jeg med eldre som vasker håret og snegler som skal bort gra gresset. (Beklager detaljene) det forbinder jeg med øl 

Det sier ingenting om hvem øl er til for, bare hvilke assosiasjoner du har til det. Selv forbinder jeg butikkcider mest med tenåringer som er for unge til å like alkohol og derfor vil ha noe som er mest mulig søtt og likt brus. 

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Det sier ingenting om hvem øl er til for, bare hvilke assosiasjoner du har til det. Selv forbinder jeg butikkcider mest med tenåringer som er for unge til å like alkohol og derfor vil ha noe som er mest mulig søtt og likt brus. 

Det er stort sett menn som kjøper øl. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Cider smaker ikke som brus. Man blir fullere på cider enn øl. 

Jeg drikker ikke for å bli mest mulig full, men fordi jeg liker smaken. Er jeg på fest så blir jeg så full som jeg ønsker av øl. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...