Gå til innhold

Unormalt eller normalt å å bruke 2-3 dager for og åpne meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke normal folkeskikk per nå. Jeg bryr meg ikke engang om jeg får en rakett i hodet. 

Anonymkode: 83d2f...372

Du bryr deg ikke om du får en rakett i hodet, men du bryr deg om hva folk her tenker om at du ikke svarer på meldinger. 

Okay. Make sence.

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke ……. Orker ikke mer av dette helvettes livet 

Psykolog er de som kan vite mer om hvordan du kan bli bedre,  og kan hjelpe deg. 

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Psykolog er de som kan vite mer om hvordan du kan bli bedre,  og kan hjelpe deg. 

Hun er kjedelig og det er tiltak å komme meg dit. Jeg føler meg ikke noe bra. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er kjedelig og det er tiltak å komme meg dit. Jeg føler meg ikke noe bra. 

Jeg forstår at det er et tiltak, men det vil bli vanskelig for deg å få det bedre hvis du ikke gjør det.

Jeg forstår at det er et tiltak, men det vil bli vanskelig for deg å få det bedre hvis du ikke gjør det.

Hva skal liksom hun gjøre for meg? Om jeg hadde sagt det jeg har sagt til deg hadde hun blitt bekymret. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal liksom hun gjøre for meg? Om jeg hadde sagt det jeg har sagt til deg hadde hun blitt bekymret. 

Hvorfor startet du tråden, hvis du ikke ønsker å gjøre noe?

Hvorfor startet du tråden, hvis du ikke ønsker å gjøre noe?

Jeg lurte på det med meldingene. Jeg jeg vet ikke hva jeg vil, lenger. Burde hatt en heisekran som løftet meg opp fra mørket. 

Jeg lurte på det med meldingene. Jeg jeg vet ikke hva jeg vil, lenger. Burde hatt en heisekran som løftet meg opp fra mørket. 

Det med meldingene har du fått svar på.  Heisekran er tilgjengelig, bare ta kontakt med fastlege/psykolog og start der.

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Du har en engels tålmodighet :rolleyes:

Hehe, takk. Føler selv jeg ikke har så mye tålmodighet.

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det med meldingene har du fått svar på.  Heisekran er tilgjengelig, bare ta kontakt med fastlege/psykolog og start der.

Hehe, takk. Føler selv jeg ikke har så mye tålmodighet.

Vil ikke 

Annonse

Kashmir skrev (1 time siden):

Du bryr deg ikke om du får en rakett i hodet, men du bryr deg om hva folk her tenker om at du ikke svarer på meldinger. 

Okay. Make sence.

🙄

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun skal skrive ut resept på medisner.

Anonymkode: 4bcf2...f80

Det er dessverre sånn det er. Selv om man føler at det bare er et ork å dra til psykologen og lurer på hva er vitsen med å si hvordan ting er, så er det blant annet det som må til for å kunne få det bedre. 

Og selv om det føles sånn, så varer ikke mørket for evig tid. Men da må du gjøre noe for at det skal lette. Som å ta imot hjelp. 

Glitter skrev (1 time siden):

Det er dessverre sånn det er. Selv om man føler at det bare er et ork å dra til psykologen og lurer på hva er vitsen med å si hvordan ting er, så er det blant annet det som må til for å kunne få det bedre. 

Og selv om det føles sånn, så varer ikke mørket for evig tid. Men da må du gjøre noe for at det skal lette. Som å ta imot hjelp. 

Ja… jeg er ikke noe flink til det jeg bare går lenger og lenger ned. 

Ja… jeg er ikke noe flink til det jeg bare går lenger og lenger ned. 

Det er det typiske og tunge med depresjon. Jeg vet ikke hva jeg kan si for å hjelpe deg. Det vil kreve litt av deg for å få dette til å snu. Hvis du er helt blottet for initiativ og tiltak så bør du prøve noe antidepressiva for å forhåpentligvis få hjelp til å komme litt i gang. 

Glitter skrev (2 minutter siden):

Det er det typiske og tunge med depresjon. Jeg vet ikke hva jeg kan si for å hjelpe deg. Det vil kreve litt av deg for å få dette til å snu. Hvis du er helt blottet for initiativ og tiltak så bør du prøve noe antidepressiva for å forhåpentligvis få hjelp til å komme litt i gang. 

Har prøvd Remeron som hjalp med søvn men bråsluttet i oktober pga den ikke virket mot søvn lenger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...