Gå til innhold

Unormalt eller normalt å å bruke 2-3 dager for og åpne meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har prøvd Remeron som hjalp med søvn men bråsluttet i oktober pga den ikke virket mot søvn lenger. 

Anonymkode: 83d2f...372

Har depresjonen endret seg etter du sluttet med Remeron? Du sier det blir verre og verre. Begynte det etter slutt? 

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 minutt siden):

Har depresjonen endret seg etter du sluttet med Remeron? Du sier det blir verre og verre. Begynte det etter slutt? 

Ja jeg føler det. Har vært deprimert på og av i mange måneder så jeg føler det ikke er et håp for meg. Jeg er sikkert en av den som stryker før tilslutt av dage. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg føler det. Har vært deprimert på og av i mange måneder så jeg føler det ikke er et håp for meg. Jeg er sikkert en av den som stryker før tilslutt av dage. 

Isåfall kan det jo være at du bør starte opp med Remeron igjen. Evt noe annet. Dette burde du snakke med legen om. 

Det er typiske depressive tanker du har. Om at det ikke er håp og at du sikkert kommer til å dø av det. Men depresjon varer ikke evig hvis man finner riktige tiltak. 

Glitter skrev (6 minutter siden):

Isåfall kan det jo være at du bør starte opp med Remeron igjen. Evt noe annet. Dette burde du snakke med legen om. 

Det er typiske depressive tanker du har. Om at det ikke er håp og at du sikkert kommer til å dø av det. Men depresjon varer ikke evig hvis man finner riktige tiltak. 

Hadde ikke gjort med en vel så liten lobotomering etterfulgt av kraftig høytrykksspyling og en liter plumbo inni topplokket. Når kvelden kommer er jeg mørk, men ja sikkert deprimert. Yeye 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke gjort med en vel så liten lobotomering etterfulgt av kraftig høytrykksspyling og en liter plumbo inni topplokket. Når kvelden kommer er jeg mørk, men ja sikkert deprimert. Yeye 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...