Gå til innhold

Kanye West som USAs president i 2024, hva synes dere om det ?

Anbefalte innlegg

Nordmenn og norske medier gikk helt bananas over Donald Trump, men nå kommer det en utfordrer som virkelig pusher grensene, han heter "ye" også kalt "kanye West". Han går ofte viralt etter anti-jødiske meldinger, hvor det lett kan misforstås hva han sikter til, han snakker (angivelig) om noen få jødiske personer i toppen av musikkbransjen og mediebransjen som han misliker, ikke alle jøder og ikke pga at de er jøder. Men når han ordlegger seg på denne måten så er det lett å tro at det er "jøde" i seg selv han misliker og deretter oppstyr i mediene :

kanye-1_1020x.jpeg

Her er også en skjorte som sier "white lives matter", noe som er et nazist slagord ifølge mediene.

kanye-west-candace-owens-white-lives-mat

Tanker ?

Anonymkode: 621d0...230

Fortsetter under...

Mannen er i enda mer ubalanse enn Trump, men det alene forhindrer jo ikke at noen vil velge ham. Nå har han blitt mislikt på grunn av sin bedrøvelige og truende oppførsel mot eksen på nett, så han møter nok ikke like mye velvilje som Trump. Tror ikke Ye vil bli særlig støttet som kandidat.

Husk også at USA er stort, og at det er mange der borte som er både lei seg, sinte og oppgitte over støtten Trump får! Vi må ikke tro at dette er noe alle amerikanere vil, langt ifra. Det er ikke flertallet som heier på ham. 

Endret av Kashmir

Jeg tror kanskje folk blir lei av populister etter hvert. Så nei: Jeg tror ikke USA vil velge en skrulling neste gang.

Normalt sett burde opposisjonen i USA ha en enorm oppslutning nå fordi økonomien for folk flest forbedret seg under Trump, mens de opplever økonomisk nedtur under Biden med skyhøye priser og nedtur på børsen, som i siste instans gjør det tøfft å være arbeidstaker. Man kan diskutere hvem sin skyld det er at nedturen kom, men det er hva folk opplever i hverdagen

Til tross for at folk er massivt misfornøyd med Biden, så hadde ikke Trump særlig suksess i mellomvalget. Folk er lei. Jeg tror stormingen av kongressen var et vendepunkt som gjør det vanskelig for Trump å komme tilbake. Tross alt må man ha med seg en del moderate folk for å vinne valg.

Jeg tror også at Trump begynner å bli ordentlig gammel og mindre kjapp i replikken. Jeg tror at menn som Erdogan, Putin og Trump (sikkert meg selv) stivner i hodet etter en viss alder og slutter å høre på andre. Da bør de ikke ha makt lenger.

Mulig det DeSantis kan bli president. Han er rimelig høyrevridd, men i fall oppegående i toppen og kanskje i stand til å lytte til rådgivere. Tiden vil vise,

Endret av Grendel

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...