Gå til innhold

Erfaringer med Nozinan


erik123

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Nozinan? Jeg har fått det mot søvnproblemer. Lurer på hvor mye jeg skal ta. Tablettene er 25 mg, men kan deles. Sliter voldsomt med søvnproblemer. Har brukt Zopiclone tidligere. De sluttet å virke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

erik123 skrev (17 minutter siden):

Er det noen som har erfaringer med Nozinan? Jeg har fått det mot søvnproblemer. Lurer på hvor mye jeg skal ta. Tablettene er 25 mg, men kan deles. Sliter voldsomt med søvnproblemer. Har brukt Zopiclone tidligere. De sluttet å virke. 

Jeg fikk ikke sove på det, følte meg bare rar. Hadde det vært meg hadde jeg bedt om seroquel, det hjelper meg. Varierer litt i dose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (42 minutter siden):

Er det noen som har erfaringer med Nozinan? Jeg har fått det mot søvnproblemer. Lurer på hvor mye jeg skal ta. Tablettene er 25 mg, men kan deles. Sliter voldsomt med søvnproblemer. Har brukt Zopiclone tidligere. De sluttet å virke. 

Du har vel fått dette av en lege, som har skrevet dosering til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (5 minutter siden):

Du har vel fått dette av en lege, som har skrevet dosering til deg?

Ja det har jeg. Så den er grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Ja, da bør vel ingen av oss her inne overprøve legen?

Har jeg sagt det? Nå henger du deg opp i noe som ikke stemmer. Jeg spurte om noen hadde erfaringer med Nozinan. Jeg har fått 25 mg. Det må være lov å spørre. Skal vi si det sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (Akkurat nå):

Har jeg sagt det? Nå henger du deg opp i noe som ikke stemmer. Jeg spurte om noen hadde erfaringer med Nozinan. Jeg har fått 25 mg. Det må være lov å spørre. Skal vi si det sånn? 

Du lurte på hvor mye du skulle ta... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Du lurte på hvor mye du skulle ta... 

Beklager hvis jeg formulerte meg feil. Skal ikke gjenta seg. Men har du brukt dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 time siden):

Er det noen som har erfaringer med Nozinan? Jeg har fått det mot søvnproblemer. Lurer på hvor mye jeg skal ta. Tablettene er 25 mg, men kan deles. Sliter voldsomt med søvnproblemer. Har brukt Zopiclone tidligere. De sluttet å virke. 

Har du prøvd zonat ??

Anonymkode: da4c8...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov bra i natt, men noen oppvåkninger. Mange "rare" drømmer. Litt svimmel i dag. Tørr i munnen, men det går over. 12 mg er mer en nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (10 minutter siden):

Jeg sov bra i natt, men noen oppvåkninger. Mange "rare" drømmer. Litt svimmel i dag. Tørr i munnen, men det går over. 12 mg er mer en nok. 

Kjenner meg igjen i søvnproblemene.. jeg er derimot redd for tabletter man blir avhengig av så jeg har brukt zonat og melatonin 

Anonymkode: da4c8...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner meg igjen i søvnproblemene.. jeg er derimot redd for tabletter man blir avhengig av så jeg har brukt zonat og melatonin 

Anonymkode: da4c8...e95

Har prøvd melatonin, men det fungerte ikke. Det er vel for de med moderate søvnproblemer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (10 minutter siden):

Har prøvd melatonin, men det fungerte ikke. Det er vel for de med moderate søvnproblemer.  

Det er mulig virket de ikke det hele tatt på deg? Kjente du ingenting som helst?

Anonymkode: da4c8...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er mulig virket de ikke det hele tatt på deg? Kjente du ingenting som helst?

Anonymkode: da4c8...e95

Sov ikke et minutt . Ingen virkning. Det må sterkere  lut til, når du har enorme søvnproblemer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 minutter siden):

Du kan like godt ta Doc i stedet for melatonin, samme virkning. 

Det gjelder også nozinan for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...