Gå til innhold

Erfaringer med Nozinan


erik123

Anbefalte innlegg

Nozinan er en medisin som hører hjemme på historiens skraphaug. Min mening. Apedop.

 

Så mye bivirkninger. Jeg fikk ikke engang sove av de tok 100 mg og fet var en ille natt og fagen derpå.

Anonymkode: 8fc65...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det gjelder også nozinan for meg. 

Vi får se, skal gi den en sjanse, så får jeg felle dommen. Man må ha trua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (10 timer siden):

Vi får se, skal gi den en sjanse, så får jeg felle dommen. Man må ha trua. 

Ja den kan jo hjelpe for deg så du må gi det en sjanse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja den kan jo hjelpe for deg så du må gi det en sjanse :) 

Men har en mistanke om at Zopiclone er bedre. Tok en blodtrykksmedisin som  virket dårlig på nattesøvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (14 timer siden):

Vi får se, skal gi den en sjanse, så får jeg felle dommen. Man må ha trua. 

Jeg hadde god nytte av det, men tror ikke jeg noen sinne tok mer enn 10 mg.  Brukte ofte 5 mg og det var greit, men ble tung dagen etter av 10 mg.  Seroquel brukte jeg lenge også, men det ga en enorm vektøkning.

Nozinsn er gammel medisin, men helt ufarlig og ikke vanebindende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (1 time siden):

Jeg hadde god nytte av det, men tror ikke jeg noen sinne tok mer enn 10 mg.  Brukte ofte 5 mg og det var greit, men ble tung dagen etter av 10 mg.  Seroquel brukte jeg lenge også, men det ga en enorm vektøkning.

Nozinsn er gammel medisin, men helt ufarlig og ikke vanebindende.

Og den gir ikke vektøkning? Jeg tok 12 mg og var veldig trøtt dagen etter. Vil dette gå over når jeg har brukt det en stund?

 

Savannah skrev (1 time siden):

Jeg hadde god nytte av det, men tror ikke jeg noen sinne tok mer enn 10 mg.  Brukte ofte 5 mg og det var greit, men ble tung dagen etter av 10 mg.  Seroquel brukte jeg lenge også, men det ga en enorm vektøkning.

Nozinsn er gammel medisin, men helt ufarlig og ikke vanebindende.

Og den gir ikke vektøkning? Jeg tok 12 mg og var veldig trøtt dagen etter. Vil dette gå over når jeg har brukt det en stund?

Endret av erik123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (19 timer siden):

Du kan like godt ta Doc i stedet for melatonin, samme virkning. 

Jeg skjønner at du har brukt Truxal før. Da er du til en viss grad tilvendt virkningen av Nozinan og trenger nok litt doser for å få effekt. 

Det er ikke lov å diskutere doser her, men jeg håper du og legen din tar dette i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (14 minutter siden):

Og den gir ikke vektøkning? Jeg tok 12 mg og var veldig trøtt dagen etter. Vil dette gå over når jeg har brukt det en stund?

 

Og den gir ikke vektøkning? Jeg tok 12 mg og var veldig trøtt dagen etter. Vil dette gå over når jeg har brukt det en stund?

Min erfaring er at Seroquel ga enorm vektøkning, men ikke Nozinan.  Truxal har jeg kun brukt i enkelt tilfeller.  Jeg var blitt storspiser av Imovane, Stillnoct, Mogadon, Apodorm i tillegg til Vival og kanskje noe mer.  Jeg husker uklart fra den perioden, men jeg husker den kvelden da jeg sto ved kjøkkenvasken for å hente vann til å skylle ned noe av denne giften.  Jeg bestemte der og da at jeg skulle ikke ta noe av denne giften mer, og det har jeg klart.  Men, jeg brukte med det første Nozinan og så Seroquel mens jeg kom meg ut av denne sirkelen.

Det er det beste jeg har gjort.  Et halvt år senere fikk jeg en jobb, og to år senere fikk jeg en drømmejobb🙂.  Nå har jeg kuttet ut Seroquel og kommet tilbake til vekten jeg hadde før (la på meg 15 - 20 kilo) og bruker kun melotonin til å sove.

Jeg forteller kun om min egen erfaring.  Har ingen greie utenom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 time siden):

Min erfaring er at Seroquel ga enorm vektøkning, men ikke Nozinan.  Truxal har jeg kun brukt i enkelt tilfeller.  Jeg var blitt storspiser av Imovane, Stillnoct, Mogadon, Apodorm i tillegg til Vival og kanskje noe mer.  Jeg husker uklart fra den perioden, men jeg husker den kvelden da jeg sto ved kjøkkenvasken for å hente vann til å skylle ned noe av denne giften.  Jeg bestemte der og da at jeg skulle ikke ta noe av denne giften mer, og det har jeg klart.  Men, jeg brukte med det første Nozinan og så Seroquel mens jeg kom meg ut av denne sirkelen.

Det er det beste jeg har gjort.  Et halvt år senere fikk jeg en jobb, og to år senere fikk jeg en drømmejobb🙂.  Nå har jeg kuttet ut Seroquel og kommet tilbake til vekten jeg hadde før (la på meg 15 - 20 kilo) og bruker kun melotonin til å sove.

Jeg forteller kun om min egen erfaring.  Har ingen greie utenom det.

Godt å høre at det har gått så bra for deg. Jeg må bruke sovemidler, har ikke noen mulighet til å sove uten. Og jeg har virkelig prøvd hardt. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring etter bare to netter, Zopiclone er bedre en Nozinan. Sikkert alt for kort tid til å trekke konklusjoner. Blir ikke trøtt dagen etter av Zopiclone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (5 timer siden):

Erfaring etter bare to netter, Zopiclone er bedre en Nozinan. Sikkert alt for kort tid til å trekke konklusjoner. Blir ikke trøtt dagen etter av Zopiclone. 

Zopiclone er vel under samme kategori og Imovane.  De er vanedannende og slutter å virke etter en stund.  Hva med Seroquel som er en nyere medisin enn Nozinan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (40 minutter siden):

Zopiclone er vel under samme kategori og Imovane.  De er vanedannende og slutter å virke etter en stund.  Hva med Seroquel som er en nyere medisin enn Nozinan?

Ikke den hvis jeg går opp 20 kg i vekt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (7 timer siden):

Min erfaring er at Seroquel ga enorm vektøkning, men ikke Nozinan.  Truxal har jeg kun brukt i enkelt tilfeller.  Jeg var blitt storspiser av Imovane, Stillnoct, Mogadon, Apodorm i tillegg til Vival og kanskje noe mer.  Jeg husker uklart fra den perioden, men jeg husker den kvelden da jeg sto ved kjøkkenvasken for å hente vann til å skylle ned noe av denne giften.  Jeg bestemte der og da at jeg skulle ikke ta noe av denne giften mer, og det har jeg klart.  Men, jeg brukte med det første Nozinan og så Seroquel mens jeg kom meg ut av denne sirkelen.

Det er det beste jeg har gjort.  Et halvt år senere fikk jeg en jobb, og to år senere fikk jeg en drømmejobb🙂.  Nå har jeg kuttet ut Seroquel og kommet tilbake til vekten jeg hadde før (la på meg 15 - 20 kilo) og bruker kun melotonin til å sove.

Jeg forteller kun om min egen erfaring.  Har ingen greie utenom det.

Bruker du circadin eller reseptfritt vanlig melatonin?

Anonymkode: da4c8...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bruker du circadin eller reseptfritt vanlig melatonin?

Anonymkode: da4c8...e95

reseptfritt vanlig melatonin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Lostman skrev (17 timer siden):

Nozinan er rottegift - en forferdelig medisin!

Sier meg enig i det, fikk ikke sove og når jeg sov hadde jeg forferdelige drømmer. Og satt ut dagen derpå. Ikke mer av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...