Gå til innhold

Det er menneskelig å feile

Anbefalte innlegg

Jeg kan iblant skjemmes over episoder fra fortiden min. Jeg har dummet meg ut i blant. Men de episodene prøver jeg å viske ut. Hva med dere andre? Har dere gått gjennom livet uten å huske noen teite ting som du gjorde osv? :). Hvordan legger du det bak deg? 

Nå er det ikke noe alvorlig altså. Men det kan være flaut iblant å tenke på :)

Anonymkode: cfe77...52f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469952-det-er-menneskelig-%C3%A5-feile/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ennå gremmes over ting 20 år tilbake i tid. Men mest de siste 6 årene. Jeg øver meg nå på å ikke gå rett over i hatmodus, men å komme med rasjonelle støttetanker. 

Jeg og. Jeg forsøker å tenke anderledes. Tror jeg har lært litt gjennom årene om at folk har ofte ikke meninger i å såre. Men det var en tid der jeg fikk raseriutbrudd med å kjefte på folk som sa noe som jeg tolket i verste retning. Pinlig å tenke på. Vi fikk ofte skværet opp om at det var en ren misforståelse. Og jeg treffer iblant på noen av disse menneskene i dag. Og nå prater vi hyggelig sammen :)

Anonymkode: cfe77...52f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...