Gå til innhold

Søvnproblemer, tenker på ex'en

Anbefalte innlegg

Gjest gammel sjel

Det har nå gått snart ett år siden jeg gjorde det slutt med dama. Dette var noe som en av oss måtte gjøre, i.o.m at vi hadde for mange konflikter og var meget mistroiske/sjalu overfor hverandre, og tilslutt måtte jeg ta den tunge oppgaven å runde av det hele.

Dette har vært til belastning i ettertid å ha følelsen av å være drittsekken som gjorde det slutt, for selv om alt var håpløst og forholdet ikke kunne vare lengre så var ikke følelsene for henne slutt (noe som hun vet nå). Vi er nå blitt venner.

I dag har hun ny type(som hun egentlig ikke har det så bra hos), og jeg har stort sett hatt unormal døgnrytme helt siden i fjor sommer. Selv om jeg store deler av dagen klarer å stenge det ut, så går det opp for meg, like sterkt hver gang som om det skulle ha vært den første, at hun er borte. Det føles så utrolig sykt og meningsløst ut, å ikke ha henne liggende her inntil meg - at hun er en annens nå... Vi var som skapt for hverandre, føltes det den gangen. Kanskje naivt å tenke slik, for det gjør vel alle, men likevel.... Følelsene mine er liksom todelt :

Det er en del av meg som overhodet ikke kan forestille seg å bli sammen med henne igjen. Kan liksom ALDRI tenke meg å bli sammen igjen, når hun har vært intim og hatt seksuell omgang med en annen person, i mellomtiden. Hun er nå på en måte skitnet til (håper dere ikke blir provosert av mitt ordvalg, for det føles bare slik !).

Mens på en annen side når jeg ligger her alene og tankene svirrer ut i rommet, så heves jeg over det hele og tenker at vi var ment til å være sammen.

Jeg har mye bitterhet inni meg, jeg er bitter både på meg selv og mye på henne også, selv om vi er venner, pga. hun tilsynelatende har kommet så veldig over meg. Alt føles så urettferdig ! Og mest av alt lurer jeg på når dette skal gå over...

Kan andre her komme med egne synspunkter og erfaringer på dette ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46998-s%C3%B8vnproblemer-tenker-p%C3%A5-exen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest siggy

Følelser....

Det er noe som kommer. Noen ganger kommer følelsene fort, noen ganger tar det lenger tid før de kommer. Noen ganger fortrenges de, andre ganger drømmer vi at de er tilstede, men de er det kanskje ikke.....

Slik er det også når noen valg er tatt og konsekvensene er følelsene...

Følelser går ikke over ved å trykke på en knapp... De går gjerne i faser, noen flere faser for noen enn for andre...

Følelser er glede, sorg, skuffelse, tårer, smil, gråt, søvnløse netter, ørteog førti tanker om ting som kunne vært annerledes, hvis bare.... OG sikkert mange flere ting.

Tror det er viktig å akseptere at slik er livet nå. Jeg har gjort mine valg, du har tatt dine og vi må ta konsekvensene for det vi har gjort, begge to.

Ting tar tid.

Noen ganger går de aldri over disse følelsene....

Vanskelig å leve, men godt å glede seg over det som er bra?

UFF - dette ble visst bare rot. Fikk du/noen

noe ut av dette, da tro...

Kanskje...

Ønsker deg i allefall alt godt i livet ditt og håper søvnen finner din vei snart..

KLEM

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...