Gå til innhold

Tanker....


poygirl

Anbefalte innlegg

Det er fredagskveld og huset er stille.... Eldstemann på 3 er hos besteforeldrene sine på overnattingsbesøk hele helga og familiens lenge etterlengtede skatt ligger og sover i vogga.... Sitter alene med masse tanker.....

Jeg mistet i mars i fjor og hadde det veldig tungt i etterkant. Heldigvis hadde jeg en enorm støtte fra dere her inne....

Jeg ble ganske fort gravid igjen (hadde positiv Clear Blue 25. mai) og jeg kan helt sikkert si at det var en stor fordel for meg! Selvsagt var svangerskapet langt fra enkelt, men med god hjelp fra blant annet legen min og jordmor, så gikk det egentlig ganske fint!

Jeg hadde og har selvsagt fremdeles tunge stunder og tanker om hva som kunne vært, men når jeg har min skjønne Malin, f. 31. januar 2001 i armene, så går jo tankene andre veien også på en måte. Hadde det gått bra i svangerskap nummer to, så hadde jo ikke Malin vært hos oss.....

Tenker på dere alle.....

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker deg godt Marianne!

Så fint å lese at du har fått ei flott prinsesse den 31.januar. (Vår lille Stine ble jo født 31.januar (2000) også.)

Har tenkt på deg. Det er nok ikke enkelt å bli gravid igjen, og tankene går jo sine egne veier, det kan man ikke styre.

Fint å "høre" fra deg og dere igjen. Kos dere med lille Malin, kjærligheten heler noen sår.

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg godt Marianne!

Så fint å lese at du har fått ei flott prinsesse den 31.januar. (Vår lille Stine ble jo født 31.januar (2000) også.)

Har tenkt på deg. Det er nok ikke enkelt å bli gravid igjen, og tankene går jo sine egne veier, det kan man ikke styre.

Fint å "høre" fra deg og dere igjen. Kos dere med lille Malin, kjærligheten heler noen sår.

klemmer fra

Du skal vite at jeg har tenkt mye på deg også..... og Stine... Har lenge tenkt å ta kontakt med deg igjen, men jeg har dessverre mistet mailadressen din, så.... For min egen del har jeg fått ny mailadresse: [email protected].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...