AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Hva er deres syn på overskriften? Har man mistet kontrollen? Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Trenger ikke å være noe sykt i det eller noe tegn på at man har mistet kontrollen. Anonymkode: 9138d...c19 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Alt for lite informasjon til å si noe som helst. Anonymkode: 81df2...164 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Kommer an på det totale matinntaket og årsaken til at det er så sent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Glitter skrev (43 minutter siden): Kommer an på det totale matinntaket og årsaken til at det er så sent. totale inntaket er under forumets regler. Vekten er innenfor bmi friskt enn så lenge. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er deres syn på overskriften? Har man mistet kontrollen? Anonymkode: 70dd5...92d Er det villet/ønsket fra din side å ikke spise tidligere, og når stod du opp? Hvilke aktiviteter har du hatt i løpet av dagen (jobb/skole)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Kayia skrev (3 minutter siden): Er det villet/ønsket fra din side å ikke spise tidligere, og når stod du opp? Hvilke aktiviteter har du hatt i løpet av dagen (jobb/skole)? Vanskelig å si om det er bevisst eller ikke. Det er sikkert en kombinasjon med å ikke føle sult, derfor ikke mat. Anonymkode: 70dd5...92d 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg ligger langt under normalt inntak og det har jeg gjort en god stund. Har strevd med dette før. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanskelig å si om det er bevisst eller ikke. Det er sikkert en kombinasjon med å ikke føle sult, derfor ikke mat. Anonymkode: 70dd5...92d Ok. Hva er svaret på de to andre spørsmålene da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Kayia skrev (3 minutter siden): Ok. Hva er svaret på de to andre spørsmålene da? Vil være anonym kayia. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): totale inntaket er under forumets regler. Vekten er innenfor bmi friskt enn så lenge. Anonymkode: 70dd5...92d Da er du på vei inn i alvorlig sykdom igjen virker det som. Når jeg spiser senest mulig så er det spiseforstyrrelsen som gjør at jeg gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Glitter skrev (Akkurat nå): Da er du på vei inn i alvorlig sykdom igjen virker det som. Når jeg spiser senest mulig så er det spiseforstyrrelsen som gjør at jeg gjør det. Ja… jeg er sikkert det! Det får gå som det går, jeg har ikke flere krefter igjen. Alle skal dø en gang, jeg blir sikkert ikke pensjonist slik det er nå. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Glitter skrev (2 minutter siden): Da er du på vei inn i alvorlig sykdom igjen virker det som. Når jeg spiser senest mulig så er det spiseforstyrrelsen som gjør at jeg gjør det. Jeg klarer bare et måltid om dagen. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg lurer litt på hva du vil med tråden. Du vet jo selv at du ligger langt under hva du burde spise. Anonymkode: 81df2...164 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lurer litt på hva du vil med tråden. Du vet jo selv at du ligger langt under hva du burde spise. Anonymkode: 81df2...164 Spørsmålet var om jeg har mistet kontrollen. Inntaket når jeg har en bmi so mer frisk kan ikke si noe om det, men det kunne si om noen kjente seg igjen. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Kayia skrev (2 timer siden): Er det villet/ønsket fra din side å ikke spise tidligere, og når stod du opp? Hvilke aktiviteter har du hatt i løpet av dagen (jobb/skole)? Jeg er aktiv gjennom dagen. Det andre er ikke relevant. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarer bare et måltid om dagen. Anonymkode: 70dd5...92d Du bør si til behandler at du har tilbakefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Glitter skrev (7 minutter siden): Du bør si til behandler at du har tilbakefall. Jeg har ikke behandler psykolog eller psykiater. Har en fastlege men jeg vil ikke lage et styr av dette. Vet ikke hva jeg vil, hadde bare behov for å skrive det. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke behandler psykolog eller psykiater. Har en fastlege men jeg vil ikke lage et styr av dette. Vet ikke hva jeg vil, hadde bare behov for å skrive det. Anonymkode: 70dd5...92d Du må jo velge selv, men det som evt blir styr er jo hvis du blir så undervektig at du må legges inn. Mye bedre å få hjelp før det går så langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Glitter skrev (12 minutter siden): Du må jo velge selv, men det som evt blir styr er jo hvis du blir så undervektig at du må legges inn. Mye bedre å få hjelp før det går så langt. Men glitter det vil jeg ikke. Da jeg ble det ble jeg traumatisert. Aldri aldri igjen. Jeg føler at jeg har en en viss kontroll enda, innlagt skal jeg aldri ende opp med. Anonymkode: 70dd5...92d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.