Gå til innhold

Hva slags ting trenger du i livet ditt for å kunne ha et godt liv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Gode relasjoner
- Nærfamilien
-Fontenehus, aktivitet med mening
-Mat på bordet
-Tak over hodet
- Nok penger til å leve - ikke bare overleve
- Elegante klær
- Gitaren min
- iMacen
- Kaffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

erik123 skrev (16 minutter siden):

Det må være ingen sex og ikke noe forhold til kvinner. Da er alt bra. Musikk og trening er også bra. 

Wow, kan du forklare litt nærmere hvorfor det er bra med ingen sex og ingen forhold med kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (10 timer siden):

Wow, kan du forklare litt nærmere hvorfor det er bra med ingen sex og ingen forhold med kvinner?

En ting er at sex er heslig, og at jeg ikke har noe forhold til kvinner er bre for min mentale helse. Det fører ingen ting med seg å ha et forhold til en kvinne. Livet er mye bedre uten. Av en liste på topp 100, er ikke sex med. Det minst viktige i mitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

-Samboeren min

-Familien min

-Nok penger til å leve behagelig (vokst opp med dårlig råd og vet hvor stressende det er)

-Nær tilgang til naturen

-Macen min

-Gaming og tilgang til andre hobbyer

-Trygt fast sted å bo i rolige omgivelser

-Forutsigbarhet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja

Indre ro 

Stabilitet

God økonomi 

Et godt og varmt sted å bo 

En jobb og arbeidsplass jeg trives med 

Godt forhold til familie, venner og kolleger 

Endret av Hurja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Siden jeg er syk og sengeliggende så trenger jeg helse og omgang med mennesker, venner/familie for å ha ett bedre liv. Tar du vekk helsen så sliter de fleste selv om de har det ene eller det andre. Det mest basiske ting som mennesker behøver er blitt tatt vekk ifra meg og det er energi, og mennesker å som jeg kan snakke med mer enn 5 min om gangen da jeg blir dårligere hvis ikke.

Anonymkode: 2df4c...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 17.48):

Enten det er fysiske ting eller personer eller hva som helst. 

Anonymkode: 47e71...3bb

God helse fysisk og psykisk er det viktigste for meg. Jeg har både mann, store barn, flott hus og utdanning/ jobb. 
Og det er jeg glad for. Men jeg sliter med angst i perioder og den jobber jeg med. 
god helse og familie og gode folk rundt meg er det jeg verdsetter aller høyest. 

Anonymkode: 41651...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slippe å slite med depresjoner hele livet. 

1. Ingen kroppskontakt. ,

2. Mye trening

3. Lese mye. 

4. Å tenke på at det ikke er mange år igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne kanskje klart å være lykkelig som enslig, som pengelens ELLER med dårlig helse.

Jeg ville ikke vært lykkelig som enslig, pengelens OG med dårlig helse.

Jeg har stort sett vært så heldig at jeg lurer på om jeg er hovedpersonen i et slags Truman-show. Til og med foreldrene mine er oppegående og klarer seg selv. Enn så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Musikk, åndelig frihet, den mørke siden, ha nok penger. Snus, brus og mekaniske klokker. Aller helst skulle jeg ha vært psykisk frisk, men det blir ikke bedre.

Og de få jeg har kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytringsfrihet (vi har ikke det i Norge per i dag)

Trosfrihet

Nærhet til naturen

Å få være i fred (unngå byer)

Kjæledyr

God eller i det minste OK helse

Å ikke lese nyheter, som man blir deprimert av (som handler om "dagens fremskritt" eller dustete snowflakes som griner i media)

Familie

Hobbyer

Jeg er kravstor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

I tillegg til det jeg skrev tidligere i tråden. Jeg er nok en veldig enkel sjel, da det skal lite til for å glede meg.

I går var jeg så glad da jeg kom hjem etter 4 uker' s ferie fordi blomstene på terassen var friske , at det siste jeg gjorde før ferien var å vaske leiligheten og skifte på senga. Da var det godt å komme hjem . 

Så da må jeg svare. For å ha et godt liv, trenger en ren leilighet, en ren seng og friske blomster. I tillegg er jeg glad for at jeg får en myk start med hjemmekontor. Fleksibiliteten i min jobb, gir meg livskvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Everybody skrev (På 24.7.2023 den 22.38):

Det er fordi jeg synes sex er heslig og vil ikke være intim med noen. Jeg greier ikke å ha kroppskontakt. Da går alt til helvete. Et liv uten sex er et godt liv. Det er tusen ting som er viktigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...