FjellOgDalar Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 - Gode relasjoner - Nærfamilien -Fontenehus, aktivitet med mening -Mat på bordet -Tak over hodet - Nok penger til å leve - ikke bare overleve - Elegante klær - Gitaren min - iMacen - Kaffe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 24. juli 2023 Del Skrevet 24. juli 2023 Det må være ingen sex og ikke noe forhold til kvinner. Da er alt bra. Musikk og trening er også bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 24. juli 2023 Del Skrevet 24. juli 2023 erik123 skrev (16 minutter siden): Det må være ingen sex og ikke noe forhold til kvinner. Da er alt bra. Musikk og trening er også bra. Wow, kan du forklare litt nærmere hvorfor det er bra med ingen sex og ingen forhold med kvinner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 Everybody skrev (10 timer siden): Wow, kan du forklare litt nærmere hvorfor det er bra med ingen sex og ingen forhold med kvinner? En ting er at sex er heslig, og at jeg ikke har noe forhold til kvinner er bre for min mentale helse. Det fører ingen ting med seg å ha et forhold til en kvinne. Livet er mye bedre uten. Av en liste på topp 100, er ikke sex med. Det minst viktige i mitt liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnattus Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 -Samboeren min -Familien min -Nok penger til å leve behagelig (vokst opp med dårlig råd og vet hvor stressende det er) -Nær tilgang til naturen -Macen min -Gaming og tilgang til andre hobbyer -Trygt fast sted å bo i rolige omgivelser -Forutsigbarhet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 (endret) Indre ro Stabilitet God økonomi Et godt og varmt sted å bo En jobb og arbeidsplass jeg trives med Godt forhold til familie, venner og kolleger Endret 25. juli 2023 av Hurja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 Siden jeg er syk og sengeliggende så trenger jeg helse og omgang med mennesker, venner/familie for å ha ett bedre liv. Tar du vekk helsen så sliter de fleste selv om de har det ene eller det andre. Det mest basiske ting som mennesker behøver er blitt tatt vekk ifra meg og det er energi, og mennesker å som jeg kan snakke med mer enn 5 min om gangen da jeg blir dårligere hvis ikke. Anonymkode: 2df4c...577 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 17.48): Enten det er fysiske ting eller personer eller hva som helst. Anonymkode: 47e71...3bb God helse fysisk og psykisk er det viktigste for meg. Jeg har både mann, store barn, flott hus og utdanning/ jobb. Og det er jeg glad for. Men jeg sliter med angst i perioder og den jobber jeg med. god helse og familie og gode folk rundt meg er det jeg verdsetter aller høyest. Anonymkode: 41651...902 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 Å slippe å slite med depresjoner hele livet. 1. Ingen kroppskontakt. , 2. Mye trening 3. Lese mye. 4. Å tenke på at det ikke er mange år igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 25. juli 2023 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg kunne kanskje klart å være lykkelig som enslig, som pengelens ELLER med dårlig helse. Jeg ville ikke vært lykkelig som enslig, pengelens OG med dårlig helse. Jeg har stort sett vært så heldig at jeg lurer på om jeg er hovedpersonen i et slags Truman-show. Til og med foreldrene mine er oppegående og klarer seg selv. Enn så lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Musikk, åndelig frihet, den mørke siden, ha nok penger. Snus, brus og mekaniske klokker. Aller helst skulle jeg ha vært psykisk frisk, men det blir ikke bedre. Og de få jeg har kontakt med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duvall Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Ytringsfrihet (vi har ikke det i Norge per i dag) Trosfrihet Nærhet til naturen Å få være i fred (unngå byer) Kjæledyr God eller i det minste OK helse Å ikke lese nyheter, som man blir deprimert av (som handler om "dagens fremskritt" eller dustete snowflakes som griner i media) Familie Hobbyer Jeg er kravstor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 I tillegg til det jeg skrev tidligere i tråden. Jeg er nok en veldig enkel sjel, da det skal lite til for å glede meg. I går var jeg så glad da jeg kom hjem etter 4 uker' s ferie fordi blomstene på terassen var friske , at det siste jeg gjorde før ferien var å vaske leiligheten og skifte på senga. Da var det godt å komme hjem . Så da må jeg svare. For å ha et godt liv, trenger en ren leilighet, en ren seng og friske blomster. I tillegg er jeg glad for at jeg får en myk start med hjemmekontor. Fleksibiliteten i min jobb, gir meg livskvalitet 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Natur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Everybody skrev (På 24.7.2023 den 22.38): Wow, kan du forklare litt nærmere hvorfor det er bra med ingen sex og ingen forhold med kvinner? Det er fordi jeg synes sex er heslig og vil ikke være intim med noen. Jeg greier ikke å ha kroppskontakt. Da går alt til helvete. Et liv uten sex er et godt liv. Det er tusen ting som er viktigere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Viktige ting er: Trening, musikk, bøker og familien. Sport er også utrolig viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.