Gå til innhold

Dol passer best for alvorlig psykisk syke, de som etterlyser helsesvar fra lek-folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller de som finner det interessant å undersøke når blåklokkene står opp fra jorden. Noen faller utenfor.

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dette ment som et spørsmål eller faktum? Men uansett ja er enig. De fleste her er alvorlig psykisk syke

Anonymkode: f704b...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var dette ment som et spørsmål eller faktum? Men uansett ja er enig. De fleste her er alvorlig psykisk syke

Anonymkode: f704b...da7

Det var en påstand med evt diskusjon rundt det.

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva man skal svare på dette. Jeg har ikke sett noen av de som ikke er syk være uvelkommen her. Det er nå den aktiviteten som er her inne. 

Hvis man ikke trives her så trenger man ikke være her. Det er jo egentlig så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hva man skal svare på dette. Jeg har ikke sett noen av de som ikke er syk være uvelkommen her. Det er nå den aktiviteten som er her inne. 

Hvis man ikke trives her så trenger man ikke være her. Det er jo egentlig så enkelt.

Alle er ikke enig med deg om det. Enkelte vil at dol skal være forbeholdt sykdom og kun det. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle er ikke enig med deg om det. Enkelte vil at dol skal være forbeholdt sykdom og kun det. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Det har jeg ikke sett noe til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Alle er ikke enig med deg om det. Enkelte vil at dol skal være forbeholdt sykdom og kun det. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Slik at alle som har det verst bare kan sitte og grave seg ned sammen og bekrefte hvor ille livet er? Det blir som å samle en gjeng rusmisbrukere sammen uten tilsyn.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Slik at alle som har det verst bare kan sitte og grave seg ned sammen og bekrefte hvor ille livet er? Det blir som å samle en gjeng rusmisbrukere sammen uten tilsyn.

???

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har jeg

Anonymkode: 7a5bf...487

At de syke faktisk har bedt de friske om å ikke være på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Alle er ikke enig med deg om det. Enkelte vil at dol skal være forbeholdt sykdom og kun det. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Vil du at dol kun skal være forbeholdt sykdom? Da er du i så fall den første jeg jeg sett at mener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 minutt siden):

Vil du at dol kun skal være forbeholdt sykdom? Da er du i så fall den første jeg jeg sett at mener det. 

Nei jeg vil dol skal være åpent for alle og at de som ikke e alvorlig psykisk syke skal kunne være en del av dol og grunnleggende viktig som de med alvorlig psykisk psykdom

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg vil dol skal være åpent for alle og at de som ikke e alvorlig psykisk syke skal kunne være en del av dol og grunnleggende viktig som de med alvorlig psykisk psykdom

Anonymkode: 7a5bf...487

Jeg har ikke sett noen mene noe annet. Sikker på at det ikke er en følelse du har, men noe som ikke er reelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett noen mene noe annet. Sikker på at det ikke er en følelse du har, men noe som ikke er reelt?

Er det ikke reelt? Hvorfor føler jeg det sånn da? Om det ikke er reelt men det føles da er jeg på vei til til å bli psykisk syk 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke reelt? Hvorfor føler jeg det sånn da? Om det ikke er reelt men det føles da er jeg på vei til til å bli psykisk syk 

Anonymkode: 7a5bf...487

Da passer du vel inn utfra din trådtittel.

Jeg har heller ikke sett noe av det du hevder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (11 minutter siden):

Da passer du vel inn utfra din trådtittel.

Jeg har heller ikke sett noe av det du hevder.

Nei dt gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (11 minutter siden):

Da passer du vel inn utfra din trådtittel.

Jeg har heller ikke sett noe av det du hevder.

Det er en rekke brukere som mener dette. At dol ikke skal brukes til ting som ikke er relatert til sykdom. Det har jeg lest mange ganger. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er en rekke brukere som mener dette. At dol ikke skal brukes til ting som ikke er relatert til sykdom. Det har jeg lest mange ganger. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Merkelig at du er den eneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Merkelig at du er den eneste. 

Ja det er rart. Senest i går var det en som sa det … 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...