Gå til innhold

Dol passer best for alvorlig psykisk syke, de som etterlyser helsesvar fra lek-folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (18 timer siden):

Er du veldig ung? Jeg visste ikke det,, så hvis det stemmer må jeg vurdere om det jeg skrev til deg kanskje var å gå litt langt. Jeg trodde du var voksen. 

Dette er til trådstarter altså 🙂

Nei ;) er voksen!! 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Man tror i kirka. Jeg perler dog ikke ;) 

Anonymkode: 7a5bf...487

Å herregud. Skal du sidestille det å perle med modenhetsnivå? 

Hvor modent er det å komme med en slik kommentar da TS? Men for all del. Jeg er gjerne barnslig jeg. Man kan derimot være barnslig og moden på samme tid. ;)

Det kan godt være du er mer enn starten av tjueårene, men du framstiller ikke deg selv som det. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Krympet 5 cm? 

Anonymkode: 7a5bf...487

Ja, 4,5 cm helt korrekt. Har osteoporose, så det kan være derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Å herregud. Skal du sidestille det å perle med modenhetsnivå? 

Hvor modent er det å komme med en slik kommentar da TS? Men for all del. Jeg er gjerne barnslig jeg. Man kan derimot være barnslig og moden på samme tid. ;)

Det var en overlege som sa til meg en gang, at en var ikke voksen før en kunne leve ut barnet i seg. Synes det var godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Å herregud. Skal du sidestille det å perle med modenhetsnivå? 

Hvor modent er det å komme med en slik kommentar da TS? Men for all del. Jeg er gjerne barnslig jeg. Man kan derimot være barnslig og moden på samme tid. ;)

Det kan godt være du er mer enn starten av tjueårene, men du framstiller ikke deg selv som det. 

Ja det skal jeg dog. Det er veldig modent dog. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (27 minutter siden):

Det var en overlege som sa til meg en gang, at en var ikke voksen før en kunne leve ut barnet i seg. Synes det var godt sagt.

Ja ikke sant. Jeg er overhodet ikke flau over å finne ro i å perle.

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja det skal jeg dog. Det er veldig modent dog. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Nå beviser du bare ditt eget nivå av modenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (8 minutter siden):

Ja ikke sant. Jeg er overhodet ikke flau over å finne ro i å perle.

Nå beviser du bare ditt eget nivå av modenhet.

Hva?? Nei nå glitter er jeg dypt skuffet. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva?? Nei nå glitter er jeg dypt skuffet. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Jeg orker ikke dette i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg orker ikke dette i dag. 

Si unnskyld så kan vi være venner igjen❤️

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (14 minutter siden):

Ja ikke sant. Jeg er overhodet ikke flau over å finne ro i å perle.

Nå beviser du bare ditt eget nivå av modenhet.

Jeg spiller PC-spill og samboer bygger lego. Vi er begge over førti. Barnlighet og umodenhet er ikke det samme. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg spiller PC-spill og samboer bygger lego. Vi er begge over førti. Barnlighet og umodenhet er ikke det samme. :) 

Nettopp. :)

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Ikke gidd å svare eller hisse deg opp 🙂 

Nei. Takk for påminnelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke noen mener at dette forumet er forbeholdt syke mennesker. Men det du må forstå, og respektere, er at det også er syke mennesker her. Det må du respektere og ikke fjolle og tulle i trådene deres eller komme med meningsløs synsing. 

Du kommer hit fordi du er utestengt fra Kvinneguiden. Du savner Kvinneguiden. Men du kan ikke bli sur fordi dette ikke er Kvinneguiden eller du ikke kan oppføre deg på samme måte her som du ble kastet ut av Kvinneguiden for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke noen mener at dette forumet er forbeholdt syke mennesker. Men det du må forstå, og respektere, er at det også er syke mennesker her. Det må du respektere og ikke fjolle og tulle i trådene deres eller komme med meningsløs synsing. 

Du kommer hit fordi du er utestengt fra Kvinneguiden. Du savner Kvinneguiden. Men du kan ikke bli sur fordi dette ikke er Kvinneguiden eller du ikke kan oppføre deg på samme måte her som du ble kastet ut av Kvinneguiden for.

Har jeg rett i at et helvette for deg var å måtte leve resten av livet på Kvinneguiden? 

Unnskyld at jeg lo litt av innlegget ditt fordi du skriver K-ordet 4 ganger på slutten der😅

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (16 minutter siden):

Jeg tror ikke noen mener at dette forumet er forbeholdt syke mennesker. Men det du må forstå, og respektere, er at det også er syke mennesker her. Det må du respektere og ikke fjolle og tulle i trådene deres eller komme med meningsløs synsing. 

Du kommer hit fordi du er utestengt fra Kvinneguiden. Du savner Kvinneguiden. Men du kan ikke bli sur fordi dette ikke er Kvinneguiden eller du ikke kan oppføre deg på samme måte her som du ble kastet ut av Kvinneguiden for.

Jeg tuller ikke ikke ISW i trådene deres. Faktisk oppretter jeg flere egne tråder enn jeg svarer i. Du har faktisk snakket om kvinneguiden i mange måneder nå. Kvinneguiden kvinneguiden kvinneguiden. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (16 minutter siden):

Har jeg rett i at et helvette for deg var å måtte leve resten av livet på Kvinneguiden? 

Unnskyld at jeg lo litt av innlegget ditt fordi du skriver K-ordet 4 ganger på slutten der😅

😂 denne var ganske morsom 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...