Gå til innhold

Dol passer best for alvorlig psykisk syke, de som etterlyser helsesvar fra lek-folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Troller ikke!! Slutt. Kan du ikke svare seriøst??

Anonymkode: 7a5bf...487

Jeg svarte seriøst. hvis b) ikke passer, gå for a).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er ikke et eksempel du kan sammenligne med når jeg kommer med en påstand med spørsmålstegn. Dol bør være åpent for alle 

Anonymkode: 7a5bf...487

Påstand med spørsmålstegn? 😄 nå er det mange her som har psykiske utfordringer i ulik grad. Det har du fått med deg. Det er andre som ikke har det. Dol ER åpent for alle. Det er du som ikke viser normalt sosialt samspill, om du troller gjør du ikke, og om du ikke troller så skjønner du det heller ikke- så uansett. Det er jo forsåvidt greit så lenge du ikke provoserer brukere her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Påstand med spørsmålstegn? 😄 nå er det mange her som har psykiske utfordringer i ulik grad. Det har du fått med deg. Det er andre som ikke har det. Dol ER åpent for alle. Det er du som ikke viser normalt sosialt samspill, om du troller gjør du ikke, og om du ikke troller så skjønner du det heller ikke- så uansett. Det er jo forsåvidt greit så lenge du ikke provoserer brukere her. 

Ja med spørsmålstegn. Jeg oppfører meg alltid pent pyntelig og saklig i alle diskusjoner takk. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (6 minutter siden):

Jeg svarte seriøst. hvis b) ikke passer, gå for a).

Hm!! 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja med spørsmålstegn. Jeg oppfører meg alltid pent pyntelig og saklig i alle diskusjoner takk. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Én ting: du er ikke saklig 🤣 det har du ikke vært så lenge jeg har sett hva du har skrevet. 

Sosialt samspill er mer enn å ikke angripe folk da vet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Én ting: du er ikke saklig 🤣 det har du ikke vært så lenge jeg har sett hva du har skrevet. 

Sosialt samspill er mer enn å ikke angripe folk da vet du. 

Jo jeg er saklig. Angriper meget sjeldent synes du det? 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Én ting: du er ikke saklig 🤣 det har du ikke vært så lenge jeg har sett hva du har skrevet. 

Sosialt samspill er mer enn å ikke angripe folk da vet du. 

Hva mer går det utpå?

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Nettopp 🙂

Neimen ikke bare bare de sosiale samspillet si. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at mye av årsaken til at du synes det ofte "kræsjer" med andre her, er generasjonskløften. Du er veldig ung, mens hovedvekten av oss andre er (etter som jeg har forstått) i 40-50 årene. Du som er så ung har helt andre utfordringer i dagliglivet enn oss som er så mye eldre. Jeg tror så absolutt at utfordringene dine er reelle for deg, men du vil ikke møte så mye forståelse for dem her. Sånn er det nok bare, men du er selvfølgelig velkommen her likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (20 minutter siden):

Jeg tror nok at mye av årsaken til at du synes det ofte "kræsjer" med andre her, er generasjonskløften. Du er veldig ung, mens hovedvekten av oss andre er (etter som jeg har forstått) i 40-50 årene. Du som er så ung har helt andre utfordringer i dagliglivet enn oss som er så mye eldre. Jeg tror så absolutt at utfordringene dine er reelle for deg, men du vil ikke møte så mye forståelse for dem her. Sånn er det nok bare, men du er selvfølgelig velkommen her likevel. 

Er de fleste her 40-50 år? Jeg har bare tenkt det gjelder noen, men ikke de fleste. Selv er jeg 32 og har ikke følt meg som yngre enn de fleste. 😛 Men mulig jeg tar feil. For øvrig føler jeg meg ennå som 23. Men da var jeg mer voksen enn nå som fulltidsmor og fulltidsstudent. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Er de fleste her 40-50 år? Jeg har bare tenkt det gjelder noen, men ikke de fleste. Selv er jeg 32 og har ikke følt meg som yngre enn de fleste. 😛 Men mulig jeg tar feil. For øvrig føler jeg meg ennå som 23. Men da var jeg mer voksen enn nå som fulltidsmor og fulltidsstudent. :)

Jeg er (litt 🤪) over femti men føler meg 32 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Er de fleste her 40-50 år? Jeg har bare tenkt det gjelder noen, men ikke de fleste. Selv er jeg 32 og har ikke følt meg som yngre enn de fleste. 😛 Men mulig jeg tar feil. 

Det har vært noen forumundersøkelser fra tid til annen her hvor alder på brukerne har vært etterspurt. Utifra dem har jeg trukket (muligens på feil grunnlag) den konklusjonen. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du veldig ung? Jeg visste ikke det,, så hvis det stemmer må jeg vurdere om det jeg skrev til deg kanskje var å gå litt langt. Jeg trodde du var voksen. 

Dette er til trådstarter altså 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Jeg er (litt 🤪) over femti men føler meg 32 😅

Hehe ja ikke sant! Kanskje min følte alder vil vokse. 😅

Vendi skrev (1 minutt siden):

Det har vært noen forumundersøkelser fra tid til annen her hvor alder på brukerne har vært etterspurt. Utifra dem har jeg trukket (muligens på feil grunnlag) den konklusjonen. 

Aha. Skjønner. Jeg har sikkert sett en slik undersøkelse. Altså jeg vet sånn ca alder på dere med nick som har nevnt det. Men er jo noen mer nye med nick og de som er AB. De aner jeg ikke alder på. 

Jeg tror dog TS er i starten av 20-årene. Kjenner meg dog ikke igjen i grad av modenhet ved samme alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (16 minutter siden):

Hehe ja ikke sant! Kanskje min følte alder vil vokse. 😅

I den grad jeg vokser skjer det i bredden, og det vil jeg helst unngå.

 

På en legeundersøkelse for få år siden ville de måle meg. Jeg forsøkte å argumentere med at det nok var liten sjanse for at jeg hadde vokst noe de siste par tiårene. Men de skulle sjekke om jeg hadde begynt å krympe 😮. Heldigvis ikke foreløpig….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (10 minutter siden):

På en legeundersøkelse for få år siden ville de måle meg. Jeg forsøkte å argumentere med at det nok var liten sjanse for at jeg hadde vokst noe de siste par tiårene. Men de skulle sjekke om jeg hadde begynt å krympe 😮. Heldigvis ikke foreløpig….

Jeg blånekter å måle meg! Heldigvis har det aldri vært aktuelt når jeg har vært hos legen eller på sykehuset. 😂 Jeg vil ikke miste en eneste centimeter av de få jeg har fått tildelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (30 minutter siden):

I den grad jeg vokser skjer det i bredden, og det vil jeg helst unngå.

 

På en legeundersøkelse for få år siden ville de måle meg. Jeg forsøkte å argumentere med at det nok var liten sjanse for at jeg hadde vokst noe de siste par tiårene. Men de skulle sjekke om jeg hadde begynt å krympe 😮. Heldigvis ikke foreløpig….

Jeg har krympet nesten 5 cm🙈 Ikke noe morsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (17 timer siden):

Jeg har krympet nesten 5 cm🙈 Ikke noe morsomt 

Krympet 5 cm? 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (18 timer siden):

Hehe ja ikke sant! Kanskje min følte alder vil vokse. 😅

Aha. Skjønner. Jeg har sikkert sett en slik undersøkelse. Altså jeg vet sånn ca alder på dere med nick som har nevnt det. Men er jo noen mer nye med nick og de som er AB. De aner jeg ikke alder på. 

Jeg tror dog TS er i starten av 20-årene. Kjenner meg dog ikke igjen i grad av modenhet ved samme alder. 

Man tror i kirka. Jeg perler dog ikke ;) 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...