Gå til innhold

Dol passer best for alvorlig psykisk syke, de som etterlyser helsesvar fra lek-folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei den er ikke der lenger. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Ingen andre enn du har sett det og nå er den ikke der lengre. Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Ingen andre enn du har sett det og nå er den ikke der lengre. Ok. 

Det har vært flere ganger. Hver gang det skjer det samme. Det er reelt glitter!! 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må definere hva som er å være alvorlig psykisk syk da. Det er ingen tydelige grenser sånn som jeg ser det, mellom å være litt psykisk syk, å ha psykiske problemer og være alvorlig psykisk syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (Akkurat nå):

Du må definere hva som er å være alvorlig psykisk syk da. Det er ingen tydelige grenser sånn som jeg ser det, mellom å være litt psykisk syk, å ha psykiske problemer og være alvorlig psykisk syk.

Det er ikke viktig. Tråden sier at dersom noen ikke er syke så får de ikke være her eller skrive her. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke viktig. Tråden sier at dersom noen ikke er syke så får de ikke være her eller skrive her. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Mener noen

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mener noen

Anonymkode: 7a5bf...487

Vel, ingen andre enn deg som er enig med det eller har sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (47 minutter siden):

Vel, ingen andre enn deg som er enig med det eller har sett det.

Bruker og være sånn alle er i mot meg

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker og være sånn alle er i mot meg

Anonymkode: 7a5bf...487

Det er antagelig alle andre sin feil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (1 time siden):

Du må definere hva som er å være alvorlig psykisk syk da. Det er ingen tydelige grenser sånn som jeg ser det, mellom å være litt psykisk syk, å ha psykiske problemer og være alvorlig psykisk syk.

Det er heller ikke bestandig at det er noen tydelige grenser på å være frisk kontra å være psykisk syk heller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det er heller ikke bestandig at det er noen tydelige grenser på å være frisk kontra å være psykisk syk heller 😊

Who sin definisjon på frisk er det i hvert fall vanskelig å oppnå! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er tungt å ikke være godtatt her

Anonymkode: 7a5bf...487

Nei det syns du ikke 🙂 det er akkurat sånn du vil ha det. Noe denne tråden jo er et tydelig eksempel på. Det er som om jeg skulle sitte i en gruppe sammen med Høyre-politikere og sutret for at ingen stemte Ap. Jeg kunne jo som Ap- velger godt ha sittet der, men da som den jeg var uten å klage på de andres politiske syn. Mao kan alle være her uten å klage på de med små og større psykiske problemer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei det syns du ikke 🙂 det er akkurat sånn du vil ha det. Noe denne tråden jo er et tydelig eksempel på. Det er som om jeg skulle sitte i en gruppe sammen med Høyre-politikere og sutret for at ingen stemte Ap. Jeg kunne jo som Ap- velger godt ha sittet der, men da som den jeg var uten å klage på de andres politiske syn. Mao kan alle være her uten å klage på de med små og større psykiske problemer. 

 

Det er ikke et eksempel du kan sammenligne med når jeg kommer med en påstand med spørsmålstegn. Dol bør være åpent for alle 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Nei det syns du ikke 🙂 det er akkurat sånn du vil ha det. Noe denne tråden jo er et tydelig eksempel på. Det er som om jeg skulle sitte i en gruppe sammen med Høyre-politikere og sutret for at ingen stemte Ap. Jeg kunne jo som Ap- velger godt ha sittet der, men da som den jeg var uten å klage på de andres politiske syn. Mao kan alle være her uten å klage på de med små og større psykiske problemer. 

 

Jeg er dol’s offer som blir utpekt som ‘’vår’’. Jeg er ikke gjenstand som eies eller skal brukes. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke et eksempel du kan sammenligne med når jeg kommer med en påstand med spørsmålstegn. Dol bør være åpent for alle 

Anonymkode: 7a5bf...487

 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er dol’s offer som blir utpekt som ‘’vår’’. Jeg er ikke gjenstand som eies eller skal brukes. 

Anonymkode: 7a5bf...487

Jeg tror du vil få det bedre med deg selv når du a) begynner å ta ansvar for hva du selv skriver eller b) slutter å trolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (4 minutter siden):

 

Jeg tror du vil få det bedre med deg selv når du a) begynner å ta ansvar for hva du selv skriver eller b) slutter å trolle. 

Troller ikke!! Slutt. Kan du ikke svare seriøst??

Anonymkode: 7a5bf...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...