Gå til innhold

angst og depresjon?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet jeg har litt angst, men ikke helt hvorfor (akkurat som Pjuk sier tidligere). Men har jeg også litt depresjon? Jeg har grått noen ganger om dagen de siste dagene, og bare venter på at mamma skal komme hjem så jeg kan få en klem og gråte litt.Er litt nedstemt, føler ikke akkurat at verden smiler til meg osv.

Kan jeg få 1 type medisin mot begge deler som forhåpentligvis har bivirkning med at jeg får lakt på meg noen kilo?

Er det noen som kjenner til noen gode midler/reultater?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47115-angst-og-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten nick

Prøv å ta en depresjonstest på NettDoktor no. Den er selvsagt ikke sikker, men vil kunne gi deg en pekepinn. Uansett bør du kontakte fastlegen din for å få vurdert din psykiske helsetilstand- og evt. behov for medikamenter. Det kan ikke forutsies hvilke bivirkninger de forskjellige medisinene har på deg. Noen har ikke merkbare bivirkninger i det hele tatt, noen kan ha bivirkninger som f.eks legge på seg eller ta av. Man får ikke antidepressiva/angstdempende midler for å oppnå spesielle bivirkninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47115-angst-og-depresjon/#findComment-179330
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...