Gå til innhold

Min mor har et alkoholproblem

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 19. Mitt problem er at jeg har en mor med alkoholproblemer. Jeg har flere bevis på at hun drikker i det skjulte. Det er snakk om både øl, vin og sterkere saker, som for eksempel her forleden dag, da jeg fant en nesten tom helflaske med gin i en skuff med sengetøy. Hun drikker i tide og utide, og prøver å skjule det for oss andre.

Dette har gått hardt inn på meg, og jeg ønsker nå å få en slutt på det. Det er store deler av historien jeg har utelatt her. Kan du fortelle meg hvor jeg kan søke hjelp, først og fremt for meg, slik at jeg siden kan hjelpe min mor? Dette har pågått i flere år nå, familien min har vel kanskje ikke vært den mest harmoniske heller.

Jeg kan opplyse om at jeg bor i Nordstrand bydel i Oslo. For tiden oppholder jeg meg på Jæren.

Hva slags psykologer bør jeg gå til? Hvor mye koster en psykologtime ca, og hvor lang ventetid pleier det å være?

Ønsker for øvrig å sankke med andre som ahr samme problem også.

-nedbrutt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47124-min-mor-har-et-alkoholproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde jeg vært deg ville jeg lagt dette inn på rusterapi!!

Det er nok ikke lett for deg , men det er bra at du søker hjelp!

Gå til en lege( hvis du har fastlege) og forklar problemet!

Den legen vil søke deg inn til en psykolog for deg!

Jeg tror det koster rundt 150 ; pr. gang...til frikortet er fullt. ( 1470;)

Ønsker deg lykke til .

Sta på for deg selv , og din mor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...