Gå til innhold

drittdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....bare meg igjen...

Frøys så grusomt

hentet dyna til 12 åringen

la meg på sofaen

hørte katten noen ganger

så ringte telefonen

og klokken var 18.....

JEG HAR SOVET, JEG.....

OM jeg ikke kommer på chatten til rett tid, er det ikke for å unngå deg!!!!

Er dårlig. Ei venninde spurte om jeg ikke kunne komme til henne... HUN er den eneste som har tatt tråden og tilbyr en hånd. MEN DET ER JEG GLAD FOR..

Fryser fortsatt.

Kan det være fordi jeg gråt mye hos legen og etterpå? Blir du kald etterpå - etter tårene?

OM jeg ikke er der i 22 tiden..... kan det hende jeg sover også... om jeg ikke reiser på besøk....

Litt usikker og ustabil.

trenger en hånd

og den er nærmere enn før

TAKKER for min venninde,

som tør

når ingen andre tør..

Glemmer deg ikke, fordet...... snuppa!!! klem frå meg =) svinger så fælt.. blir sikkert helt fin til kl 22.... kanskje.... JEPP DET SKAL JEG....!!!!

hey vennen...

Er du bedre i dag da?Jeg fikk ikke lest denne siste før nå jeg,siden er jo helt rar her på dol..

Jeg var på chatten i går men så deg ikke så jeg regnet med at du sov..var der til litt over 22 tror jeg..

Skal til legen i dag jeg...huffamei..men vet du hva????Jeg har spist frokost!!!!!!!!!

Hehe..frokostblanding med melk..sunn å greier..

men nå må jeg kjøre,

snakkes kanskje i kveld da eller?

klemmer til deg

Gjest siggy
Skrevet

hey vennen...

Er du bedre i dag da?Jeg fikk ikke lest denne siste før nå jeg,siden er jo helt rar her på dol..

Jeg var på chatten i går men så deg ikke så jeg regnet med at du sov..var der til litt over 22 tror jeg..

Skal til legen i dag jeg...huffamei..men vet du hva????Jeg har spist frokost!!!!!!!!!

Hehe..frokostblanding med melk..sunn å greier..

men nå må jeg kjøre,

snakkes kanskje i kveld da eller?

klemmer til deg

HEI igjen..... GODT å høre du har spist frokost!!

FLINK!!!!

Legen..... hmm... hører gjerne fra deg, hvordan det gikk og hvordan du har det i dag!!!!???

Hørte du hadde vært innom chatten i går. Mcdoo nevnte det =)

Jeg tok i mot en ustrakt hånd i går og dro til venninda mi... KOSTE meg med 3 persern kattunger og 3 voksne persere!!! Prøvde å følge med på tiden for å rekke deg i 22 tiden.... men brått var klokken 2215... dro hjem og logget meg på pronte...

I HÅP OM å treffe deg!!

Fikk chattet litt - var "god" stemning i går, i alle fall det jeg fikk med meg..

Har ikke vært så mye inne - fersk på dette her med chatting og DOL... MEN har vært innom nattprat et par ganger hvor jeg har blitt vippet helt av pinnen....

SÅ har jeg opplevd at noen har "tatt meg med" på eget rom slik at vi har "fått litt tid" for oss selv.... Vært letter å åpne opp da!!

TAKKET være leenie fikk jeg hull på en "byll"... masse tanker.... en natt!! "Hun" lyttet og var bare god og mottakelig...

DET har gjort at jeg nå tør/klarer å snakke med noen (få) om det jeg tenker på og det som plager meg. DET beste med disse "få" er at jeg opplever at de "ser meg" og er der... trenger nødvendigvis ikke å si så mye...

Sitter her med vørterølen min, jeg.... Digger det!!

OM JEG SOV??.... tok en tablett i 2230 tiden - la meg vel i 01 ett tiden og sov som en stein..... Våknet i 9 tiden, så å slumret nesten til 1030!! DEILIG!!!

Hadde katten inne i sengen hos meg i natt,da... Kozzzzzz (i alle fall litt)...

KLEM!! Chatte`s

Skrevet

HEI igjen..... GODT å høre du har spist frokost!!

FLINK!!!!

Legen..... hmm... hører gjerne fra deg, hvordan det gikk og hvordan du har det i dag!!!!???

Hørte du hadde vært innom chatten i går. Mcdoo nevnte det =)

Jeg tok i mot en ustrakt hånd i går og dro til venninda mi... KOSTE meg med 3 persern kattunger og 3 voksne persere!!! Prøvde å følge med på tiden for å rekke deg i 22 tiden.... men brått var klokken 2215... dro hjem og logget meg på pronte...

I HÅP OM å treffe deg!!

Fikk chattet litt - var "god" stemning i går, i alle fall det jeg fikk med meg..

Har ikke vært så mye inne - fersk på dette her med chatting og DOL... MEN har vært innom nattprat et par ganger hvor jeg har blitt vippet helt av pinnen....

SÅ har jeg opplevd at noen har "tatt meg med" på eget rom slik at vi har "fått litt tid" for oss selv.... Vært letter å åpne opp da!!

TAKKET være leenie fikk jeg hull på en "byll"... masse tanker.... en natt!! "Hun" lyttet og var bare god og mottakelig...

DET har gjort at jeg nå tør/klarer å snakke med noen (få) om det jeg tenker på og det som plager meg. DET beste med disse "få" er at jeg opplever at de "ser meg" og er der... trenger nødvendigvis ikke å si så mye...

Sitter her med vørterølen min, jeg.... Digger det!!

OM JEG SOV??.... tok en tablett i 2230 tiden - la meg vel i 01 ett tiden og sov som en stein..... Våknet i 9 tiden, så å slumret nesten til 1030!! DEILIG!!!

Hadde katten inne i sengen hos meg i natt,da... Kozzzzzz (i alle fall litt)...

KLEM!! Chatte`s

juhuuuu:)

Ja i dag har jeg spist ille skjønner du...frokost,lunsj og middag...og nå skal jeg ta meg en jougert...flink da eller...wow..

har vært hos legen i dag og..hun var ikke fornøyd og ga meg lenger sykemelding og mere lykkepiller...eller resept på fler.Ho mener jeg har blitt tynnere og blekere,men er veldig fornøyd over at jeg har kontakt her inne med andre som hjelper meg til å spise da...hehe.

I dag har ikke dagen vært så aller værst..og det høres ut som du føler deg bedre i dag også?

Er på chatten jeg nå...skal sikkert dit senere og så kanskje vi sees

klemmer

Skrevet

juhuuuu:)

Ja i dag har jeg spist ille skjønner du...frokost,lunsj og middag...og nå skal jeg ta meg en jougert...flink da eller...wow..

har vært hos legen i dag og..hun var ikke fornøyd og ga meg lenger sykemelding og mere lykkepiller...eller resept på fler.Ho mener jeg har blitt tynnere og blekere,men er veldig fornøyd over at jeg har kontakt her inne med andre som hjelper meg til å spise da...hehe.

I dag har ikke dagen vært så aller værst..og det høres ut som du føler deg bedre i dag også?

Er på chatten jeg nå...skal sikkert dit senere og så kanskje vi sees

klemmer

ER her......

nattranglere.....neste....

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...