Gå til innhold

psyk.pas.bør ikke drikke

Anbefalte innlegg

Gjest xerxex

Har ikke vi lov til å slappe av vi også da?Tar ikke medisiner.

Noen sa til meg,at jeg jeg ikke bør drikke for da blir jed enda rarere.Men det er bare en som har sagt det hittil.Likevel er det sårende å høre,at man liksom ikke"tåler" alkohol.Det synes jeg blir helt feil,dersom det ikke er snakk om åpenbar beruselse,selvskading el.lig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47142-psykpasb%C3%B8r-ikke-drikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten nick

Da jeg var deprimert og brukte cipramil spurte jeg min psykiater om jeg kunne drikke. Han sa at det ikke var noe problem. Jeg burde bare være litt forsiktig og prøve meg fram, for man kan reagere annerledes enn ellers når man er deprimert og når man bruker medisin. Men han sa at det var ikke farlig. Må legge til at jeg ikke har noe drikkeproblem og aldri drikker for å glemme- eller løse problemer. Jeg drakk ved noen anledninger i den nevnte perioden, var litt forsiktig, og sa ifra til en god venninne at hun skulle følge med litt. Det oppstod ingen problemer med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...