Gå til innhold

min.3 uker før beh!

Anbefalte innlegg

Gjest siggy

Vil bare sende en spesiell takk til Siggy og xerxex, dere er gode venner å ha!

;)

Mange klemmer

Kjenn godt etter.....

tenker på deg (",)

og gir deg litt nærhet via tankene mine.... KANSKJE har jeg evner ... kjenner du det?

..... Tenker på deg i allefall. SKULLE gjerne lagt armene rundt deg og holdt deg inntil meg. Det er tankene jeg har i hjertet mitt. Kjenner varmen kommer fra hjertet mitt - ut i armene - ned i hendene og ut i fingrene.... NÅ kommer varmen gjennom tastaturet

*smil*

Fortsetter under...

Det er ikke lett å leve. Fikk for noen år siden en kommentar, til ei jeg sa at jeg var sykmeldt fordi jeg slet psyksik....

"har du sett etter på fødsel - eller dåpsattesten din? Fikk du noe stempel om at livet skulle bli enkelt?!"

Brum - brum - er vel rett og riktig, men ikke godt å få midt i trynet...

MENS VI VENTER.... skulle så gjerne kunne fortalt menneskene rundt meg hva som var feil, hva de kunne gjøre for meg og hva jeg kunne gjøre for meg......

NÅR jeg ikke kan fortelle hva som er galt, kan jeg vel ikke forvente at noen skal tilby seg noe som helst? Kan ikke forvente at noen skal forstå noe jeg ikke forstår bære av selv???

ELLER kan/bør jeg forvente noe?

Mener egentlig det.

Bør være mulig å få litt nærhet, omtanke og respekt i alle fall.

BRY SEG OM OG HOLD OM ......

Legen stakkar... han .... vet vel ikke hvilken ende han skal begynne i - i løpet av de manx 15 min han har til rådighet..... En gang i uken, en gang hver 14 dag eller en gang pr mnd....

Nevnte noe om psykolog og jeg var helt enig. Men han ville se det an.... Prøve pillene først. Siden har vi ikke snakket om det.... Annet enn at han hadde en kriseløsning ang psykolog (sikkert dyrt..?)men det var begrenset antall timer - max 6...

Skal til legen i morgen..

Jækki

MEN jeg har en bedre dag i dag - æresor!!

Hei du!

Synes det er helt på jordet å få en slik tilbakemelding som du fikk da du fortalte at noe plaget deg psykisk!

Synes du kan forvente litt omtanke av menneskene rundt deg,selv om du kanskje ikke sier noe. Men det aller beste hadde nok vært om du forteller noen om situasjonen din(andre enn her), du kommer til å bli tatt godt i mot og få støtte og hjelp. Det hjelper å prate litt, det er som om en kappe av bly detter ned fra skuldrene og hverdagen blir ikke lenger like vanskelig.

Stå på hos legen...si at du vil prøve en psykolog(det er venteliste så jo før desto bedre!) og hvilke piller får du forresten?

Masse klemmer fra en som bryr seg!

Hei du!

Synes det er helt på jordet å få en slik tilbakemelding som du fikk da du fortalte at noe plaget deg psykisk!

Synes du kan forvente litt omtanke av menneskene rundt deg,selv om du kanskje ikke sier noe. Men det aller beste hadde nok vært om du forteller noen om situasjonen din(andre enn her), du kommer til å bli tatt godt i mot og få støtte og hjelp. Det hjelper å prate litt, det er som om en kappe av bly detter ned fra skuldrene og hverdagen blir ikke lenger like vanskelig.

Stå på hos legen...si at du vil prøve en psykolog(det er venteliste så jo før desto bedre!) og hvilke piller får du forresten?

Fikk piller - brukte dem i 1,5 måned.... Men husker ikke hva de heter og har kastet pakning og resept....

Etter at lokket har åpnet seg litt og jeg har fått ut endel tanker, har jeg større svigninger... Føler liksom at jeg er på vei - helt feil retning.... SÅ går det bedre... så er alt fælt igjen. I dag har det skiftet flere ganger... Slitsomt.

Men det er nok en kombinasjon av flere ting.. Blir mer klar over hvor landet ligger... hvor galt det er.... DET skal jeg klare å få ut av meg, til legen i morgen..

KLEM og TAKK ;o) DET er godt å være flere, kunne være i stand til å føle at en gir noe og at en får mye igjen...

Fantastisk flott å kommunisere på denne måten.. Chattet i maaaange timer i natt og det var ei som virkelig tok seg av meg. Jeg hadde i allefall god hjelp i "eget" rom med henne..

PRØVER å se positivt på det meste, prøver å se humor i det meste/fleste situasjoner og klarer det stort sett.... SÅ Skjærer det seg..

Hei du!

NB!!!! siol = siggy......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...