Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Orker snart ikke noe mer.... Føler at alt, absolutt alt går imot meg bestandig... Ikke har jeg noen å snakke med, føler meg så alene i denne store verden. De siste dagene har min lillesøster tyranisert meg... Hun truer med å fortelle foreldrene mine om noe som skal ha skjedd for 2 1/2 år siden. hun går rundt hele dagen og kaller meg for "ludder", "hore", "falske jævel" osv. Har prøvd å spørre henne om hva det dreier seg om, men til ingen nytte. Det er som om hun elsker å gjøre dette. Se at jeg får det vondt med meg selv... Hun virkelig elsker at foreldrene mine blir sinte på meg, og prøver alltid å legge skylden over på meg... På skolen går det heller ikke særlig bra. Eksamenskarakterene til jul var overhode ikke noe å skryte av... Bare bunnkarakterer. Dessuten klarte jeg å stryke på matteeksamen for 2. gang. har bare en sjanse igjen til sommeren. Er livredd det skal gå galt denne gangen også. Men jeg er ikke motivert til å gjøre oppgaver og øve meg til eksamen. Sitter bare å stirrer på veggen eller ut vinduet. Gråter meg i søvn hver eneste kveld. Orker nesten ikke stå opp om morgenen. Føler at livet har ingen mening. Ingen ting å se frem til. På barne- og ungdomsskolen ble jeg holdt utenfor bestandig. Likedan på videregående. Nå går jeg på høgskole, men har ikke kontakt med noen der heller. Det virker som at alle har en el. annen venn fra før, og vil ikke ha en til.... Er kjempeforelska i en gutt som går der, vi sier hei noen ganger til hverandre, men tørr ikke ta initiativet... Føler behov for å prate med noen. Noen som vil høre på meg, og som har det slik som meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xerxex Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Stakkars deg,føler med deg.Hvis du vil,så vil jeg gjerne være din venn.Er i samme båt kan du si.Har heller ingen ordentlige venner,bare mange jeg kjenner.Skulle gjerne snakket med deg mer,hvis du vil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/#findComment-179282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siggy Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Stakkars deg,føler med deg.Hvis du vil,så vil jeg gjerne være din venn.Er i samme båt kan du si.Har heller ingen ordentlige venner,bare mange jeg kjenner.Skulle gjerne snakket med deg mer,hvis du vil Hei du ensomme der ute! Vil gjerne være her for deg, jeg også..... Gi deg en klem, når du trenger det og lytte til det du ønsker å fortelle. KLEM 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/#findComment-179298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xerxex Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hei du ensomme der ute! Vil gjerne være her for deg, jeg også..... Gi deg en klem, når du trenger det og lytte til det du ønsker å fortelle. KLEM Høres nesten litt for godt ut til å være sant,at noen helt vilt fremmende vil lytte.Ikke for å være uærbødig,men jeg kjenner ikke deg og heller ikke hensiktenee dine.Så jeg vet ikke om du virkelig mener det du sier,eller om du bare sier det for at du kan avsløre hvem jeg er . Sorry,men jeg har brent meg litt for mange ganger,når det gjelder betroelser. Likevel,dersom du virkelig mener det ,så vil jeg gjerne prate med deg mer,du er vel like nesom du også kansje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/#findComment-179304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siggy Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Høres nesten litt for godt ut til å være sant,at noen helt vilt fremmende vil lytte.Ikke for å være uærbødig,men jeg kjenner ikke deg og heller ikke hensiktenee dine.Så jeg vet ikke om du virkelig mener det du sier,eller om du bare sier det for at du kan avsløre hvem jeg er . Sorry,men jeg har brent meg litt for mange ganger,når det gjelder betroelser. Likevel,dersom du virkelig mener det ,så vil jeg gjerne prate med deg mer,du er vel like nesom du også kansje? Tja.... hvem er jeg..???? ) Hadde jeg kunnet sette få ord på det, hadde jeg gjort det. MEN jeg kan jo prøve å sette noen ord, på noe. JA jeg er ensom Mange tanker, alt for mange, i følge kjæresten.... Sykmeldt i 3 måneder, deppa, angst, panikk, masse tårer, agresjon men også mye latter den siste uken (kan sikkert virke litt anstrengt, den latteren, men det gjør ja... godt. Har mange erfaringer med andre mennesker, noen med barn (eget) og andres gjennom jobb, allsidig praksis og utdanning. Gått på trynet noen ganger, noe er likt, men samtidig er det forskjellig hver gang. Det går noen uker eller måneder i mellom hver gang light "anfallene" kommer, og noen år mellom de kraftige. Denne gangen kjennes selvsagt værre ut enn forrige gang. Kanskje fordi jeg kjenner i gjen noen reaksjoner, kanskje fordi jeg har blitt eldre, kanskje fordi grunnen(e) til nedturen denne gangen er annerledes... JEG ER IKKE UT ETTER Å VITE HVEM DU ER ELLER UTNYTTE NOE SOM HELST: Vet bare av erfaring at ved å være til for andre, lærer jeg mye og har derved også hjelp og "utbytte" av det selv. Setter tankene i gang, ved å få belyst andre`s problemer og tanker. Ikke pedagog, men ønsket å være medmenneske. Er du til å stole på, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/#findComment-179310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xerxex Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Tja.... hvem er jeg..???? ) Hadde jeg kunnet sette få ord på det, hadde jeg gjort det. MEN jeg kan jo prøve å sette noen ord, på noe. JA jeg er ensom Mange tanker, alt for mange, i følge kjæresten.... Sykmeldt i 3 måneder, deppa, angst, panikk, masse tårer, agresjon men også mye latter den siste uken (kan sikkert virke litt anstrengt, den latteren, men det gjør ja... godt. Har mange erfaringer med andre mennesker, noen med barn (eget) og andres gjennom jobb, allsidig praksis og utdanning. Gått på trynet noen ganger, noe er likt, men samtidig er det forskjellig hver gang. Det går noen uker eller måneder i mellom hver gang light "anfallene" kommer, og noen år mellom de kraftige. Denne gangen kjennes selvsagt værre ut enn forrige gang. Kanskje fordi jeg kjenner i gjen noen reaksjoner, kanskje fordi jeg har blitt eldre, kanskje fordi grunnen(e) til nedturen denne gangen er annerledes... JEG ER IKKE UT ETTER Å VITE HVEM DU ER ELLER UTNYTTE NOE SOM HELST: Vet bare av erfaring at ved å være til for andre, lærer jeg mye og har derved også hjelp og "utbytte" av det selv. Setter tankene i gang, ved å få belyst andre`s problemer og tanker. Ikke pedagog, men ønsket å være medmenneske. Er du til å stole på, da? Jeg er i hvertfall ikke ute etter å "ta noen".Kan ha ganske krasse miniger om ting,men jeg mener likevel, at folk stort sett oppfatter meg som vennlig og snill.Muligens litt for naiv enkelte ganger men... Har sos.angst,og er mye deprimert pga. det.Vet ikke om jeg kan være noe til hjelp for noen,men jeg svarer i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/#findComment-179341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siggy Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg er i hvertfall ikke ute etter å "ta noen".Kan ha ganske krasse miniger om ting,men jeg mener likevel, at folk stort sett oppfatter meg som vennlig og snill.Muligens litt for naiv enkelte ganger men... Har sos.angst,og er mye deprimert pga. det.Vet ikke om jeg kan være noe til hjelp for noen,men jeg svarer i alle fall. Synes det er bra, jeg! Er jeg - om du vil - jeg også--- Er inne å chatter på nattprat, jeg... KLem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47155-orker-snart-ikke-mer/#findComment-179357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.