Gå til innhold

Ødelagt en støvsuger med et uhell…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vendi skrev (5 minutter siden):

Du kan også slutte. 

Hva skal jeg liksom slutte med? Jeg spør seriøst hva jeg skal gjøre. På det åpne forumet hvor man kan spørres om alt? Eller???????? 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal jeg liksom slutte med? Jeg spør seriøst hva jeg skal gjøre. På det åpne forumet hvor man kan spørres om alt? Eller???????? 

Anonymkode: ba5f6...941

🥱😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

🥱😴

Synes dette er så dårlig gjort! 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes dette er så dårlig gjort! 

Anonymkode: ba5f6...941

Siden du åpenbart føler at du til stadighet ikke kommer overens med dols brukere, anbefaler jeg deg på nytt å finne et forum hvor du kan møte jevnaldrende. Der et de sikkert mer åpne for lek, tull og tøys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Siden du åpenbart føler at du til stadighet ikke kommer overens med dols brukere, anbefaler jeg deg på nytt å finne et forum hvor du kan møte jevnaldrende. Der et de sikkert mer åpne for lek, tull og tøys. 

Dette må du slutte med vendi! Jeg er voksen og har like stor rett som deg til og være her. Dette er ikke tull og det er drøyt at du påstår at det er det. 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes dette er så dårlig gjort! 

Anonymkode: ba5f6...941

Ja, det er nok skikkelig urettferdig. Så vanskelig er det ikke å demontere røret og få ut det som sitter fast inni der, dersom du nå ikke troller igjen. På den annen side - dersom det er snakk om en vanlig støvsuger og du har støvsuget opp vann så er antagelig motoren ødelagt og bør ikke startes igjen. Min mor gjorde nemlig det en gang ved et uhell og motoren kortsluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Ja, det er nok skikkelig urettferdig. Så vanskelig er det ikke å demontere røret og få ut det som sitter fast inni der, dersom du nå ikke troller igjen. På den annen side - dersom det er snakk om en vanlig støvsuger og du har støvsuget opp vann så er antagelig motoren ødelagt og bør ikke startes igjen. Min mor gjorde nemlig det en gang ved et uhell og motoren kortsluttet. 

Nei motoren virker det er kun munnstykket og jeg ser at det ligger noe nedi. Hvilket verktøy kan jeg evt prøve med? 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skal jeg liksom slutte med? Jeg spør seriøst hva jeg skal gjøre. På det åpne forumet hvor man kan spørres om alt? Eller???????? 

Anonymkode: ba5f6...941

Syns det er dårlig av folk å anklage deg for trolling. Vi må huske på at mange folk her inne har alvorlige psykiske problemer og noen har også utviklingshemming. Ikke alle greier hverdagslige ting! Det er en grunn til at man har bemannede boliger. Og noen har kanskje vokst opp uten foreldre eller med omsorgsvikt og lærte seg aldri grunnleggende huslige ting. Så folkens jeg syns dere burde skjerpe dere 

Anonymkode: b55c8...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns det er dårlig av folk å anklage deg for trolling. Vi må huske på at mange folk her inne har alvorlige psykiske problemer og noen har også utviklingshemming. Ikke alle greier hverdagslige ting! Det er en grunn til at man har bemannede boliger. Og noen har kanskje vokst opp uten foreldre eller med omsorgsvikt og lærte seg aldri grunnleggende huslige ting. Så folkens jeg syns dere burde skjerpe dere 

Anonymkode: b55c8...63f

Takk! Er søren meg ikke rart selvmordsstatistikken øker med mobbing. 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei motoren virker det er kun munnstykket og jeg ser at det ligger noe nedi. Hvilket verktøy kan jeg evt prøve med? 

Anonymkode: ba5f6...941

Munnstykket kan du ta av røret og da er det greit å komme til med saks, tang eller noe annet. Om det sitter i røret kan muligens røret enten komprimeres i lengden så det ikke blir så langt eller det kan demonteres i to så det blir lettere å stikke noe inn i det og presse ut det som sitter fast. Men dette er jeg ganske sikker på at du vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk! Er søren meg ikke rart selvmordsstatistikken øker med mobbing. 

Anonymkode: ba5f6...941

Ja å tulle med et sånt tema kan få alvorlige konsekvenser. Bare tenk hvor mange som årlig dør av støvallergi. Å ikke få støvsugd er faktisk veldig alvorlig og ikke noe man skal tulle med

Anonymkode: b55c8...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Munnstykket kan du ta av røret og da er det greit å komme til med saks, tang eller noe annet. Om det sitter i røret kan muligens røret enten komprimeres i lengden så det ikke blir så langt eller det kan demonteres i to så det blir lettere å stikke noe inn i det og presse ut det som sitter fast. Men dette er jeg ganske sikker på at du vet...

Det går ikke an og ta av i tre deler nei. Det  går an og ta av i to deler men det er helt nederst det sitter fast og og der trenger jeg noe jeg kan evt vri og vende på. En saks funger da ikke til det

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk! Er søren meg ikke rart selvmordsstatistikken øker med mobbing. 

Anonymkode: ba5f6...941

Du trenger ikke å svare, men har du psykisk utviklingshemming?

Anonymkode: f4ac9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du trenger ikke å svare, men har du psykisk utviklingshemming?

Anonymkode: f4ac9...04b

Jeg vet ikke. Kanskje jeg har det og ikke vet jeg har det? Det virker som jeg har det når jeg er her inne på dol. 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg vet ikke. Kanskje jeg har det og ikke vet jeg har det? Det virker som jeg har det når jeg er her inne på dol. 

Anonymkode: ba5f6...941

Ikke bry deg om de mobberne. De er kun ute etter å skape kvalme. 

Anonymkode: b55c8...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett - du kan jo ikke kalle det et uhell da, siden du tross alt støvsugde opp alt som var fordi du ikke gadd å bøye deg ned for å plukke det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er helt nederst, kan du vel bare koble røret fra støvsugeren? Ev. åpne lokket til posen sånn at du kommer til. Eller så kan du bruke en tommestokk og prøve å dytte det ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (40 minutter siden):

Men uansett - du kan jo ikke kalle det et uhell da, siden du tross alt støvsugde opp alt som var fordi du ikke gadd å bøye deg ned for å plukke det opp. 

Jo det kan jeg 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trine skrev (37 minutter siden):

Hvis det er helt nederst, kan du vel bare koble røret fra støvsugeren? Ev. åpne lokket til posen sånn at du kommer til. Eller så kan du bruke en tommestokk og prøve å dytte det ut.  

Kanskje men jeg får det ikke ut det som satt fast. Men det tenger da ikke være min feil? Kan ha vært der fra før? 

Anonymkode: ba5f6...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...