Gå til innhold

Endelig helg. Hva skal du i helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ute med venner i går, og skal definitivt ikke drikke meg full i helgen.

Der blir nok ski, hytte og foto med kjernefamilien.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja

Jeg jobber/er på vakt i 15 timer både lørdag og søndag. Og idag jobber jeg til kl 22. Så her bllr det nok sofaen 😆

Endret av Hurja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ungene i dag til i morgen. Så skal jeg gå på ski lørdag og søndag. :) Må komme på noe godt til middag i morgen. 

Og det blir ei helt edru helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hurja skrev (8 minutter siden):

Jeg jobber/er på vakt i 15 timer både lørdag og søndag. Og idag jobber jeg til kl 22. Så her bllr det nok sofaen 😆

Jobber du i 15 timer? Hvilken jobb har du?

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg skal ha ungene i dag til i morgen. Så skal jeg gå på ski lørdag og søndag. :) Må komme på noe godt til middag i morgen. 

Og det blir ei helt edru helg. 

Koselig det. Jeg økte dosen på seroquel i går en opp, og sovnet på sofaen før 23 en gang. Det hadde super effekt på meg. Føler meg utvilt men hangovegen er litt kraftig da :D 

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hurja
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jobber du i 15 timer? Hvilken jobb har du?

Anonymkode: 0849f...63e

Renholdsoperatør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Koselig det. Jeg økte dosen på seroquel i går en opp, og sovnet på sofaen før 23 en gang. Det hadde super effekt på meg. Føler meg utvilt men hangovegen er litt kraftig da :D 

Anonymkode: 0849f...63e

Ja det blir litt hangover av slikt..det går over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

I ettermiddag skal jeg så tomater! Planen er da at de skal ha spirt før vi drar på påskeferie søndag om en drøy uke (de skal stå varmt før de spirer og kaldt etterpå, har jeg lest). Utenom tomatsåing, skal jeg øve på korsanger i ettermiddag/kveld. Vi skal nemlig ha konsert på søndag kveld. Så i morgen blir det øving med koret i 3 timer + et par timer før konserten søndag. Så mye sang i helga altså 😄 Og så håper jeg at det blir tid til en tur i skogen. Ja, og så skal vi ha familieselskap for yngstedattera på søndag, før konserten ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får besøk av nevøen min og en kompis av ham som skal overnatte. Da blir det pizza og spill, og i morgen skal vi på fotoutstilling da de begge liker å fotografere, og vil på utstillingen. Så spiser vi lunsj der før de blir hentet. Har ingen planer utover det, men skal vel male og lage god mat som vanlig. Har hatt mye besøk i det siste, så tror ingen andre vil dukke opp i helgen. Det er greit 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får besøk av barnebarnet og foreldrene i dag og gleder meg så til de kommer. Ellers blir det litt tusling her hjemme + sofaen. Greier ikke mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 timer siden):

Hytta! ❤️

Skjønner ikke de som vil ha hytte. Det er så mye vedlikehold og arbeid. 

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Skjønner ikke de som vil ha hytte. Det er så mye vedlikehold og arbeid. 

Anonymkode: 0849f...63e

Det jeg sparer på ikke å drikke meg dritings hver helg kan jeg bruke på hytta vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Det jeg sparer på ikke å drikke meg dritings hver helg kan jeg bruke på hytta vet du.

Og hvis det ikke er nok, så kan du bare sende vippskrav til dine foreldre. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevøen min ble sendt hjem fra skolen fordi han er syk. Så da ble den planen avlyst. Snakket med han på telefon, og han var så lei seg. "Du venta på meg du tante" sa han. Det er det som er så vakkert med barn. At de er så sikre på at de er ønsket og savnet mange ganger ❤

Ja, det går bra da. Lager pizza uansett. Og det gleder meg til uansett 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke de som vil ha hytte. Det er så mye vedlikehold og arbeid. 

Anonymkode: 0849f...63e

Halve kosen med hytta er jo vedlikehold 😊 men familien her solgte vår pga flertall ville det. Jeg hadde ikke helt mulighet til å holde den alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (6 timer siden):

I ettermiddag skal jeg så tomater! Planen er da at de skal ha spirt før vi drar på påskeferie søndag om en drøy uke (de skal stå varmt før de spirer og kaldt etterpå, har jeg lest). Utenom tomatsåing, skal jeg øve på korsanger i ettermiddag/kveld. Vi skal nemlig ha konsert på søndag kveld. Så i morgen blir det øving med koret i 3 timer + et par timer før konserten søndag. Så mye sang i helga altså 😄 Og så håper jeg at det blir tid til en tur i skogen. Ja, og så skal vi ha familieselskap for yngstedattera på søndag, før konserten ❤️ 

Hvilken type kor synger du i? Kor er veldig kjekt. Jeg synger i et kort for psykisk syke. Vi synger mye typiske slagere. Nå synger vi feks Thank you for the music av Abba og Halleluja av Cohen. 

 

Jeg har akkurat laget verdens lengste to do liste. Jeg skal rydde og vaske i huset og så tenkte jeg å gjøre en våropprydning ute bla å plante løkblomstene jeg har kjøpt inn. Tror jeg må ut å kjøpe enda fler. Er klar for å se våren ute nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Fru2020 skrev (25 minutter siden):

Hvilken type kor synger du i? Kor er veldig kjekt. Jeg synger i et kort for psykisk syke. Vi synger mye typiske slagere. Nå synger vi feks Thank you for the music av Abba og Halleluja av Cohen. 

 

Jeg har akkurat laget verdens lengste to do liste. Jeg skal rydde og vaske i huset og så tenkte jeg å gjøre en våropprydning ute bla å plante løkblomstene jeg har kjøpt inn. Tror jeg må ut å kjøpe enda fler. Er klar for å se våren ute nå.

Det er et kirkekor, men vi synger veldig variert. Denne konserten er en ren gospelkonsert, og sammen med et annet kor. Blir velidg gøy! Jeg er egentlig mest glad i klassisk og kirkemusikk, men det er sabla gøy med gospel også altså 😄 

Her er et par av sangene vi skal synge (den første er egentlig mer min stil enn typisk gospelstil!:

 

 

 

 

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...