Gå til innhold

Endelig helg. Hva skal du i helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en rolig helg. Jeg var ute å spiste med et av barna mine. Jeg har ellers trent på mølla. Og slappet av 😊

Anonymkode: f60a5...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Har en rolig helg, men venter bare på mandagen.  Da kommer datteren & co og det gleder jeg meg til. 

Vi er på vei til Vestlandet,  7-8 timers kjøring.  Nydelig vær! Jeg strikker, og har akkurat oppdaget en feil 5-6 nedover 😳😳😳 Grrrr! Så kjedelig å rekke opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (13 minutter siden):

Vi er på vei til Vestlandet,  7-8 timers kjøring.  Nydelig vær! Jeg strikker, og har akkurat oppdaget en feil 5-6 nedover 😳😳😳 Grrrr! Så kjedelig å rekke opp.....

Det er lenge i bil, så da rekker du nok å strikke en del. Kjedelig når en oppdager feil lenger ned, men du er sikkert flink til å strikke, så da retter du vel det fort? Kjedelig uansett.   Ønsker deg en riktig fin påske 🐣🐥🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
emilie321 skrev (27 minutter siden):

Det er lenge i bil, så da rekker du nok å strikke en del. Kjedelig når en oppdager feil lenger ned, men du er sikkert flink til å strikke, så da retter du vel det fort? Kjedelig uansett.   Ønsker deg en riktig fin påske 🐣🐥🌞

Takk ☀️ Jada, jeg har grrr-et ferdig nå, så er godt i gang igjen. Koselig med biltur. Mann og datter sitter foran og prater så fint sammen, mens jeg sitter bak og lytter, strikker og koser meg. God påske til deg 🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (36 minutter siden):

Takk ☀️ Jada, jeg har grrr-et ferdig nå, så er godt i gang igjen. Koselig med biltur. Mann og datter sitter foran og prater så fint sammen, mens jeg sitter bak og lytter, strikker og koser meg. God påske til deg 🐣

Takk🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (15 timer siden):

Nå har jeg hatt et skikkelig fint besøk. Vi koste oss. Og de også mente jeg har en mer balansert utstråling og væremåte. Som feks at jeg kan drikke øl uten at jeg får tenning og blir mye fullere enn de andre. 

Jeg fikk gule tulipaner. Det satte jeg pris på. :) Nå er det stemning her med påskepynt og bukett. Jeg perlet to nye påskepynter i går. 

Jeg hadde tenkt å kjøpe jord i dag (i går) for å plante om en sånn cors/cordelius eller hva de nå heter. De som er så populære som blir alt fra grønn til lilla. Men jeg glemte det. Mon tro om jeg kan få kjøpe på Rema i morgen. Hadde vært fint å få gjort. 

Disse: 

Den tørker ut hele tiden og trenger mer plass for jeg synes den henger med bladene hele tiden. Og jeg ANER ikke hvordan kneppe av den så den vokser riktig. Har fått det forklart flere ganger, men det går ikke inn. Orkideer er myyyye lettere. Mine har jeg hatt i 5 og 4 år og de blomstrer masse. Og jeg gir de kun vann null næring. Det enkle er ofte det beste med orkideer. 

Edit: Kan jeg bruke utejord? Det har jeg. Fra i fjor sommer. 

20230402_000754.jpg

Den har alt for liten potte. Trenger litt mer rom til både å puste, spiser og drikke. Den blir nok takknemlig for å bli pottet om.

Personlig er jeg veldig glad i coleus ute, men ikke noe særlig inne. Selv om den jo er veldig populær. Min mor pleier å få dem som jeg har hatt ute. Så klipper hun dem helt ned og så vokser dem fram igjen i løpet av relativt kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

Den har alt for liten potte. Trenger litt mer rom til både å puste, spiser og drikke. Den blir nok takknemlig for å bli pottet om.

Personlig er jeg veldig glad i coleus ute, men ikke noe særlig inne. Selv om den jo er veldig populær. Min mor pleier å få dem som jeg har hatt ute. Så klipper hun dem helt ned og så vokser dem fram igjen i løpet av relativt kort tid.

Jeg kan ikke helt det der med klipping. 

Ja potten er liten. Jeg fikk den fra akuttpsykiatrien. Så har jeg en likens blomst fra krisesenteret og en orkide fra rusbehandlingen. 😅 

 

Jeg er gjennomsyret trøtt i dag. Har kun ligget på sofaen og perlet. Men det er vel ok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...