Gå til innhold

Endelig helg. Hva skal du i helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (2 minutter siden):

Det er et kirkekor, men vi synger veldig variert. Denne konserten er en ren gospelkonsert, og sammen med et annet kor. Blir velidg gøy! Jeg er egentlig mest glad i klassisk og kirkemusikk, men det er sabla gøy med gospel også altså 😄 

Her er et par av sangene vi skal synge:

 

 

 

 

Takk for dette. Jeg elsker kor! Det er så spirituelt og...allment. Jeg sang i kirkekor i flere år, og senere i studentkort. Hvert minutt var opptur ❤ ingen plass for ego. Det er samarbeid og å dele på høyt nivå. Elsker det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (36 minutter siden):

Det er et kirkekor, men vi synger veldig variert. Denne konserten er en ren gospelkonsert, og sammen med et annet kor. Blir velidg gøy! Jeg er egentlig mest glad i klassisk og kirkemusikk, men det er sabla gøy med gospel også altså 😄 

Her er et par av sangene vi skal synge (den første er egentlig mer min stil enn typisk gospelstil!:

 

 

 

 

Fine sanger. Jeg likte også best den første. Gospel synes jeg er gøy å synge, men fælt å høre på😂. Jeg synes generelt ikke noe om å lytte til kor. Jammen godt at ikke alle har min smak.

Jeg prøvde meg i et kirkekor for noen år siden siden det er det jeg er mest vant til, men det ble feil kjente jeg siden jeg ikke er religiøs. Men jeg elsker å synge i kirken. Er veldig glad i gamle salmer. 

Prøvde meg også i et damekor for en tid tilbake, men jeg syntes det var kjedelig å synge bare acapella. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (7 minutter siden):

Fine sanger. Jeg likte også best den første. Gospel synes jeg er gøy å synge, men fælt å høre på😂. Jeg synes generelt ikke noe om å lytte til kor. Jammen godt at ikke alle har min smak.

Jeg prøvde meg i et kirkekor for noen år siden siden det er det jeg er mest vant til, men det ble feil kjente jeg siden jeg ikke er religiøs. Men jeg elsker å synge i kirken. Er veldig glad i gamle salmer. 

Prøvde meg også i et damekor for en tid tilbake, men jeg syntes det var kjedelig å synge bare acapella. 

Salmer er fint 🙂 men omvendt av det. De beste morgenene er med gospel. Jeg elsker det så mye! For en god start på dagen. Det er jo ren glede 🙂

Men  som sagt så elsker jeg rock også,  og mer på det tunge området. Så... ja. Glad jeg ikke må velge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (12 minutter siden):

Salmer er fint 🙂 men omvendt av det. De beste morgenene er med gospel. Jeg elsker det så mye! For en god start på dagen. Det er jo ren glede 🙂

Men  som sagt så elsker jeg rock også,  og mer på det tunge området. Så... ja. Glad jeg ikke må velge. 

Jeg kan også sette radioen i bilen på full guffe med rock! Gjør det sjelden hjemme, men deilig når jeg kjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Fru2020 skrev (23 minutter siden):

Fine sanger. Jeg likte også best den første. Gospel synes jeg er gøy å synge, men fælt å høre på😂. Jeg synes generelt ikke noe om å lytte til kor. Jammen godt at ikke alle har min smak.

Jeg prøvde meg i et kirkekor for noen år siden siden det er det jeg er mest vant til, men det ble feil kjente jeg siden jeg ikke er religiøs. Men jeg elsker å synge i kirken. Er veldig glad i gamle salmer. 

Prøvde meg også i et damekor for en tid tilbake, men jeg syntes det var kjedelig å synge bare acapella. 

Jeg er også glad i salmer. Liker godt å synge a capella, men vi har en knallgod pianist, så han spiller ofte med oss. Nå i helga skal vi ha band - det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (8 minutter siden):

Jeg kan også sette radioen i bilen på full guffe med rock! Gjør det sjelden hjemme, men deilig når jeg kjører

Du er one of a kind. Du gjør  meg alltid glad.

Og jeg favoriserer deg ikke 🙂 for jeg vil bare gi en tilbakemelding. Du er sånn balansedrops her.

Jeg liker alle her jeg altså. Det er et bra forum selv om jeg får kjeft. Det er greit 😏

Som oftest. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (22 minutter siden):

Jeg er også glad i salmer. Liker godt å synge a capella, men vi har en knallgod pianist, så han spiller ofte med oss. Nå i helga skal vi ha band - det blir spennende!

Jeg elsker å synge med band. Da jeg var gift fikk jeg synge med bandet hans når jeg var med på konserter. Noen få ganger fikk jeg også synge med noen av byens beste musikere. Det var stort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Jeg elsker å synge med band. Da jeg var gift fikk jeg synge med bandet hans når jeg var med på konserter. Noen få ganger fikk jeg også synge med noen av byens beste musikere. Det var stort. 

Sang du irsk musikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (37 minutter siden):

Du er one of a kind. Du gjør  meg alltid glad.

Og jeg favoriserer deg ikke 🙂 for jeg vil bare gi en tilbakemelding. Du er sånn balansedrops her.

Jeg liker alle her jeg altså. Det er et bra forum selv om jeg får kjeft. Det er greit 😏

Som oftest. 

Å, for noen fine ord ❤ Takk!!!

Balansedrops 😁🥰 det var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (1 time siden):

Takk for dette. Jeg elsker kor! Det er så spirituelt og...allment. Jeg sang i kirkekor i flere år, og senere i studentkort. Hvert minutt var opptur ❤ ingen plass for ego. Det er samarbeid og å dele på høyt nivå. Elsker det! 

Ja, veldig sant! Fint å skape musikk sammen ved hjelp av kroppen og stemmen.  Skikkelig hjernetrim er det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (13 minutter siden):

Ja, veldig sant! Fint å skape musikk sammen ved hjelp av kroppen og stemmen.  Skikkelig hjernetrim er det også!

Ja. Dirigenten vår var imponert over oss. Sikkert bare sånt de bør si da men 😏 men vi var så ulike i det koret og alle gikk all inn! Hver gang

 Utrolig bra greie det der. Med kor. Og ja, mye øvelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (57 minutter siden):

Du er one of a kind. Du gjør  meg alltid glad.

Og jeg favoriserer deg ikke 🙂 for jeg vil bare gi en tilbakemelding. Du er sånn balansedrops her.

Jeg liker alle her jeg altså. Det er et bra forum selv om jeg får kjeft. Det er greit 😏

Som oftest. 

HVA! Jeg trodde jeg var din favoritt! 

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 timer siden):

Det jeg sparer på ikke å drikke meg dritings hver helg kan jeg bruke på hytta vet du.

Jaja !

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (2 timer siden):

Det er et kirkekor, men vi synger veldig variert. Denne konserten er en ren gospelkonsert, og sammen med et annet kor. Blir velidg gøy! Jeg er egentlig mest glad i klassisk og kirkemusikk, men det er sabla gøy med gospel også altså 😄 

Her er et par av sangene vi skal synge (den første er egentlig mer min stil enn typisk gospelstil!:

 

 

 

 

Jobber du i en kirke eller noe? 

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HVA! Jeg trodde jeg var din favoritt! 

Anonymkode: 0849f...63e

Det er mye mulig at du er det 🤣 jeg er ikke så glad i å favorisere da liksom alle har sine greier å bidra med. Sånn dønn seriøst da. 

Men er du den jeg tror, er du nære hjertet mitt. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (13 minutter siden):

Trene og se WC fra Lahti. 

Kjekt Kupton at du kom inn i tråden, og deler litt av ditt liv. 

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (37 minutter siden):

Det er mye mulig at du er det 🤣 jeg er ikke så glad i å favorisere da liksom alle har sine greier å bidra med. Sånn dønn seriøst da. 

Men er du den jeg tror, er du nære hjertet mitt. 

Da får vi leve i uvisshet i vår egen hierarki💔

Anonymkode: 0849f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...