Gå til innhold

Forelsket, men deprimert

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en gutt for to måneder siden, som jeg har blitt kjæreste med. Jeg har aldri før opplevd en så sterk forelskelse, og den blir sterkere for hver dag. Jeg har aldri vært i noe seriøst forhold, og ønsker at dette skal vare. Den siste uka virker det som han har mistet litt av gnisten i øynene, bare fra mandag til fredag. Han sa også en kveld at han ønsket å være litt for seg selv, for å få tankene på gli - men bedyret at det ikke var noe med meg.Vi har det veldig bra når vi er sammen - men de siste dagene har jeg opplevd en intens depresjon når han ikke er sammen med deg. Og det virker ikke som han er like interessert i å møte meg, ikke like pågående. Det er vel frykt for at han skal ha gått lei meg eller noe sånn som plager meg.

Jeg er sikkert bare paranoid, men jeg sliter skikkelig. Føler jeg at hodet holder på å sprenges, og føler meg kvalm og utilpass. Jeg lurer derfor rett og slett på hva jeg bør gjøre. Bør jeg snakke mer med han om det? Kanskje han syns jeg maser hvis jeg gjør det? Jeg har jo all verden respekt for at folk hvil være litt for seg selv også, men syns det er merkelig hvis han er så forelsket som han sier han er. Hva skal jeg si til ham for at han skal innse hvor seriøs jeg er? Er det noe jeg kan gjøre for å ikke gå med disse tankene når han ikke er sammen med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47216-forelsket-men-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Zephyr. Synes du skal snakke med han om det, det kan hende at han har en god grunn til å oppføre seg sånn, og kaskje han ikke tror du merker noe. Jeg har opplevd det samme og når jeg tok det opp med han ble han kjempe glad, da fikk han muligheten til å forklare meg hva som foregikk... Og det hadde ingenting med meg eller oss å gjøre... Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...