Gå til innhold

Hva har du kjøpt av klær hittil i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til meg selv: En Ulvang-genser på kjempesalg, en skjorte på loppemarked og en kortermet topp på utenlandsferie.

Dessuten noen barneplagg på salg som skal gis bort i gave senere.

Ingen sko eller ytterplagg, sånt har jeg ofte i mange år. Jeg måtte kjøpe nye joggesko i fjor (ikke løpesko, men til å gå med i sommerhalvåret), så det trenger jeg nok ikke på lenge nå. 

Annonse

En Bergans regnbukse og ei tynn ullue kjøpte jeg på salg like etter nyttår. Fikk nye fjellsko til jul, men de regnes vel ikke med?

Ellers har jeg kjøpt en fin anorakk av dattera (pent brukt), og 2 par pene sko.

Tror ikke jeg har kjøpt noe mer i år.

UtakknemligDiva

En dress/kosebukse til å bruke på jobb. Har bare en fra før, fra Zara, hvis merke jeg har fått erfare at har veldig dårlig kvalitet på glidelåsene sine. Bare plutselig river du av håndtaket. Går i lange overdeler så du ser ikke smekken uansett, buksa sitter jo veldig ellers. 
Måtte ha noe som både ser fint ut og som man kan bevege seg i. Jeans funker ikke for det må man dra på seg hele tiden.

Annonse

Ekstra skrev (3 minutter siden):

Så utrolig flinke, sparsommelige og bærekraftige alle er. Jeg har ikke oversikt over hva jeg har kjøpt, men definitivt mer enn alle som svarer her. Til tross for at jeg bevisst har forsøkt å begrense meg.

Kos deg med alle klærne dine mens jorda går under;-)) 

Nicklusheletida
Ekstra skrev (7 minutter siden):

Så utrolig flinke, sparsommelige og bærekraftige alle er. Jeg har ikke oversikt over hva jeg har kjøpt, men definitivt mer enn alle som svarer her. Til tross for at jeg bevisst har forsøkt å begrense meg.

Jeg har ikke alltid vært like flink. Klær er gøy, men jeg har så mye og jeg har mye mer hjemmekontor enn før, så behovet er ikke like stort lenger. Har brukt penger på andre ting da. 

Nicklusheletida skrev (16 minutter siden):

Jeg har ikke alltid vært like flink. Klær er gøy, men jeg har så mye og jeg har mye mer hjemmekontor enn før, så behovet er ikke like stort lenger. Har brukt penger på andre ting da. 

Samme her, har ikke jobb hvor det kreves å "se fin ut", så har gått mye i de samme klærne. Også etter tiden der jeg var hjemløs og bodde i to kofferter i over et halvt år skjønte jeg at jeg trenger ikke så mye. 

Ha! Her var det bare å sjekke Zalando-appen, fordi jeg ikke er så glad i butikker. 😅 Forutsatt at jeg ikke returnerer noe av den litt større vår-sommer-ordren min jeg bestilte forleden, blir det: To underkjoler, tre bluser, et par joggesko, tre bukser, tre kjoler, en topp, en cardigan. 

Ekstra skrev (6 timer siden):

Jeg tar forbehold om at jeg kan ha glemt noe pga overgangsalder-hjerne som glemmer det meste, men ettersom det eneste jeg kjøper av klær er yttertøy (og sko), bukser og ev. spesielle kjoler (og bh'er), resten syr jeg sjøl, så tror jeg at jeg husker rett. For bortsett fra skibuksa så har jeg ikke annet nytt. Skapene er såpass fulle at jeg ikke har trengt noe nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...