Gå til innhold

Frivillig på dyrebeskyttelsen?

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd det? 

Hvordan var det? 

Jeg trenger noe som gir meg noe. Som jeg føler et sterkt ansvar for å gjøre. Jeg har mistet piffen i det siste og ble rusutløst psykotisk tidligere denne uken. Er ute av det nå og ser at jeg trenger noe som engasjerer meg. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472528-frivillig-p%C3%A5-dyrebeskyttelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 time siden):

Noen som har prøvd det? 

Hvordan var det? 

Jeg trenger noe som gir meg noe. Som jeg føler et sterkt ansvar for å gjøre. Jeg har mistet piffen i det siste og ble rusutløst psykotisk tidligere denne uken. Er ute av det nå og ser at jeg trenger noe som engasjerer meg. 

Datteren min var frivillig en vakt i uka på kattehuset til Dyrebeskyttelsen i Trondheim en lang periode. Veldig koselig! Jeg var med henne av og til og om det var noen puser der som var kosete var det jo ekstra stas. Hun rengjorde kattedoene, desinfiserte bur om nødvendig, koste med de pusene som ville det og lekte litt med alle pusene for aktivisere og sosialisere dem. :) 

Lillemus skrev (1 time siden):

Datteren min var frivillig en vakt i uka på kattehuset til Dyrebeskyttelsen i Trondheim en lang periode. Veldig koselig! Jeg var med henne av og til og om det var noen puser der som var kosete var det jo ekstra stas. Hun rengjorde kattedoene, desinfiserte bur om nødvendig, koste med de pusene som ville det og lekte litt med alle pusene for aktivisere og sosialisere dem. :) 

Det hørtes veldig trivelig ut. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...