Gå til innhold

Stille på forumet uten min tilstedeværelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Gjør jeg da ikke. Jeg blir gjenkjent mot min vilje alltid. 

Anonymkode: bf8a8...5ee

La du ikke opp til at vi skulle kjenne deg igjen i denne hvor du annonserte at du var tilbake? 😅 

Men altså jeg synes faktisk det er hyggelig du er tilbake. Jeg tror du klarer å tilpasse deg det som skal til for at du ikke stenges ute flere ganger. 

Nå kan du starte på nytt etter å ha "sonet". Men ikke bli så fornærmet hvis du noen ganger bli anklaget for trolling. Det har du lagt opp til selv. Men hvis du ikke gjør det mer vil vi etter hvert glemme det gamle bildet av deg og lagre et nytt et. Da mener jeg ikke tråd om leilighet og bil. De var underholdning slik jeg ser det. Men at du blir frekk, avsporer andre sine tråder med trolling og sånt. Vær heller hyggelig og morsom slik du også er. Du er en karakter. :)

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei hå. Endelig er jeg tilbake hos dere. Jeg må si jeg har savnet dere av og til. Vært stille her uten meg. 

Det har vært utrolig deilig uten deg, faktisk.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei ikke direkte men indirekte. 

Jeg regnet med at det var deg faktisk, som ba om å bli utestengt på eget initiativ, på "Spørsmål om forumet" den gangen. Etter det ble det jo stille fra deg. 

https://forum.doktoronline.no/topic/472052-kan-du-utestenge-meg-for-en-periode-admin/#comment-4158994

Men velkommen tilbake! 😊

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan sletter man cookies? Skjønner ikke sånn jeg. Men altså jeg følger alle reglene nå, være hyggelig og snill med alle. Det er viktig. 

Du begynner med å åpne lokket, deretter spiser du en cookie, så en til, en til, en til osv til det ikke er mer igjen. Da har du slettet de. 

Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Du begynner med å åpne lokket, deretter spiser du en cookie, så en til, en til, en til osv til det ikke er mer igjen. Da har du slettet de. 

Og husk at det kan være lurt å slette IP-adressen også (IP = Irriterende Potespors (adresse) ). "Fordi hvert klikk genererer et stort og avslørende potetrykk ute i det store datarommet". Man kan være poteløs, men det er nå en annen sak. 😉

Endret av Glitter

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (51 minutter siden):

Og husk at det kan være lurt å slette IP-adressen også (IP = Irriterende Potespors (adresse) ). "Fordi hvert klikk genererer et stort og avslørende potetrykk ute i det store datarommet". Man kan være poteløs, men det er nå en annen sak. 😉

Sånt kan jeg intet om. Jeg lever og er her

og nå. Livsglad sjel som oftest som ikke

alltid forstår at verden ikke forstår meg.

kanskje er jeg litt enkel også? Jeg er ikke vanskelig hvert fall. 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sånt kan jeg intet om. Jeg lever og er her

og nå. Livsglad sjel som oftest som ikke

alltid forstår at verden ikke forstår meg.

kanskje er jeg litt enkel også? Jeg er ikke vanskelig hvert fall. 

Prøver du å rime eller var du seriøs?

Eller dikte. 

Nei ikke alltid man skjønner hvorfor man ikke blir forstått. Jeg tror ikke du er så enkel. Men kanskje du av og til vil framstå som enkel fordi det er lettere enn å forholde deg til alt som er. Det er jo plutselig ikke enkelt da. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei hå. Endelig er jeg tilbake hos dere. Jeg må si jeg har savnet dere av og til. Vært stille her uten meg. 

Velkommen tilbake. Jeg pleier ikke å savne dol når jeg er borte, da er jeg jo opptatt med noe annet og har det greit med det :)

Ellers: Det har ikke vært så stille uten deg som du kanskje tror, forumet er ikke avhengig av noen få brukere og det er jo fint. Får håpe du du får det fint på dol framover, det ble vel litt styrete for deg å være her sist? :) 

AnonymBruker
Glitter skrev (18 minutter siden):

Prøver du å rime eller var du seriøs?

Eller dikte. 

Nei ikke alltid man skjønner hvorfor man ikke blir forstått. Jeg tror ikke du er så enkel. Men kanskje du av og til vil framstå som enkel fordi det er lettere enn å forholde deg til alt som er. Det er jo plutselig ikke enkelt da. 

Likte du det? 

AnonymBruker
Kayia skrev (5 minutter siden):

Velkommen tilbake. Jeg pleier ikke å savne dol når jeg er borte, da er jeg jo opptatt med noe annet og har det greit med det :)

Ellers: Det har ikke vært så stille uten deg som du kanskje tror, forumet er ikke avhengig av noen få brukere og det er jo fint. Får håpe du du får det fint på dol framover, det ble vel litt styrete for deg å være her sist? :) 

Det ble litt for mye av alt, fikk så mye kjeft at jeg trengte selvpleie og meditasjon.

men nå er jeg back. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Likte du det? 

Tja. Fine ord, men det ble litt usammenhengende. Du kan øve på nett.

Der kan du øve

Så kan du prøve

Til du får det til. 

Er det kanskje det du egentlig vil? 

Neida, det var ikke seriøst ment. Men om du liker å skrive dikt så skal det være mulig å lære om ulike diktformer og oppbygginger på nett. Så er det jo bare å leke med ordene.

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Tja. Fine ord, men det ble litt usammenhengende. 

Der kan du øve

Så kan du prøve

Til du får det til. 

Er det kanskje det du egentlig vil? 

Neida, det var ikke seriøst ment. Men om du liker å skrive dikt så skal det være mulig å lære om ulike diktformer og oppbygginger på nett. Så er det jo bare å leke med ordene.

😂 meningen var ikke at det skulle rime, dypt inn i havdypet skulle man kjenne på gleden av å være. Jeg ville dele en glede med deg. Men du var flink da😂

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det ble litt for mye av alt, fikk så mye kjeft at jeg trengte selvpleie og meditasjon.

men nå er jeg back. 

Kanksje lurt å ta litt lærdom av det som ble litt mye møllers tran sist da sikkert :)

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

😂 meningen var ikke at det skulle rime, dypt inn i havdypet skulle man kjenne på gleden av å være. Jeg ville dele en glede med deg. Men du var flink da😂

Takk jeg la sjelen i mitt barnlige rim. 

Lillemus skrev (7 timer siden):

Det har vært utrolig deilig uten deg, faktisk.

Nei, huffda. Det var litt ukoselig.

----------

Til hi.

Jeg har heller ikke lagt merke til at du har vært borte, men fint at du er tilbake nå. Jeg håper du er klar for å lære mer om kommunikasjon på nettforum. 

AnonymBruker
Fru2020 skrev (16 minutter siden):

Nei, huffda. Det var litt ukoselig.

----------

Til hi.

Jeg har heller ikke lagt merke til at du har vært borte, men fint at du er tilbake nå. Jeg håper du er klar for å lære mer om kommunikasjon på nettforum. 

Ja jeg holder på å lære meg det. Men jeg er så enkel at jeg trenger påminnelser. 

Savannah skrev (1 time siden):

Dette synes jeg er en unødvendig kommentar og faktisk ganske stygt sagt.  Har du tenkt å ta deg en pause selv?

Jeg er fullt klar over at det ikke var pent sagt, men sant var det fra min side. Og nei, jeg har ikke tenkt å ta noen pause, men jeg svarer tross alt ikke så mye her inne. :) 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg er fullt klar over at det ikke var pent sagt, men sant var det fra min side. Og nei, jeg har ikke tenkt å ta noen pause, men jeg svarer tross alt ikke så mye her inne. :) 

Så vidt jeg husker har du svart vår anonyme venn en hel del 😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...