Kayia Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Grendel skrev (På 29.4.2023 den 10.15): Ja litt, men andre ting er mye viktigere. Jeg er vokst om med en storesøster som tok eller fikk rollen som "Fornuften selv", så jeg har alltid vært i litt opprør mot fornuften. Samtidig tror jeg det gjorde henne mer ansvarsfull litt tildigere enn meg. For å snakke litt i gåter så har hun gjort en stor karriere innenfor systemet ved å jobbe samvittighetsfullt over tid, mens jeg har skapt en karriere utenfor et etablert system ved å ta noen sjanser og gape over litt mer enn jeg strengt tatt er kvalifisert for. Vi har et særdeles bra forhold, og jeg tror hun er enig i beskrivelsen. Det er jo akkurat dette som er kjernen i teorien om plassering i søskenflokken, så du burde nok ikke si «bare litt» 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472553-definerer-din-plass-i-s%C3%B8skenflokken-deg/page/3/#findComment-4165121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.