Gå til innhold

Er i pysjamas enda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Å. Ok? Hm. Jeg ser ikke helt problemet. Jeg orker ikke å sove med tøy heller, med mindre jeg overnatter hos andre. Grusomt å sove med plagg på seg 😅

Hva om brannalarmen går? Kjipt å løpe ut naken 

Anonymkode: 5eaa3...b83

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er flaut å danse rundt sånn

Jeg har ikke tenkt å danse rundt naken om huset mitt brenner. Jeg kan lett hoppe ut av vinduet på soverommet og da kan jeg raske med meg litt klær med det samme, har det meste av klær i kommode der. :) Uansett er ikke min nakenhet noe tema dersom huset brenner.

AnonymBruker
Lillemus skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke tenkt å danse rundt naken om huset mitt brenner. Jeg kan lett hoppe ut av vinduet på soverommet og da kan jeg raske med meg litt klær med det samme, har det meste av klær i kommode der. :) Uansett er ikke min nakenhet noe tema dersom huset brenner.

Hva med sengemidd som kryper? 

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (5 timer siden):

Babyer og småbarn sover i pysjamas og noen voksne. Langt fra alle. Jeg foretrekker å være helt naken når jeg sover i sengen min. :) 

Jeg og, men jeg kan bare ikke om sommeren. Jeg elsker hvitt sengetøy, men jeg elsker også å være brun, så jeg er full av selvbruning 😉 og det ser veldig udelikat ut i sengen.

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 20.48):

Hva om brannalarmen går? Kjipt å løpe ut naken 

Hvorfor det? Jeg går ut naken på balkongen hver dag. Lar håret lufttørke siden det er så dyr strøm og det er bedre for håret.. 

Endret av 90tallsbarn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...