Gå til innhold

Er i pysjamas enda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
90tallsbarn skrev (12 timer siden):

Hvorfor det? Jeg går ut naken på balkongen hver dag. Lar håret lufttørke siden det er så dyr strøm og det er bedre for håret.. 

Har du nære naboer som kan se deg?

Anonymkode: 34229...e73

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du nære naboer som kan se deg?

Ja :) 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan ta på en badekåpe først da.

Anonymkode: 338a6...689

Hvorfor? 

UtakknemligDiva
Skrevet

Dette var vist et mislykket forsøk på å skape liv her, siden det har vært klage for at det er stille. Så kan like gjerne innrømme at det var tull🙃

AnonymBruker
Skrevet
90tallsbarn skrev (5 minutter siden):

Dette var vist et mislykket forsøk på å skape liv her, siden det har vært klage for at det er stille. Så kan like gjerne innrømme at det var tull🙃

Så du er trådstarter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så du er trådstarter?

Jeg gjetter på at det vare bare tull at hun pleier å stå naken på verandaen og tørket håret. ;) 

UtakknemligDiva
Skrevet
Lillemus skrev (55 minutter siden):

Jeg gjetter på at det vare bare tull at hun pleier å stå naken på verandaen og tørket håret. ;) 

jepp ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...