Gå til innhold

Skal du se på kroningen i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir ikke sittende stand by, men vil få med meg en del. Det er jo historisk, og jeg har litt sans for king Charles fordi han er så sær og merkelig, og han vil sikkert stråle av stolthet 😄 Liker igrunnen kona hans også. 

Blir gøy å se antrekk da. Og jeg ble veldig glad da jeg så bildet av Mette Marit i rød og hvit kjole. Hun har en tendens til å fremstå litt anonymt, så gøy å se. Hun var skikkelig fin. 

Det var ikke prins Fredrik. Han så ut som dagen derpå, med skjeggstubber, skrukker på jakka og sko som ikke så helt nyoppussede ut 🙃 som du skjønner har jeg alt fått med meg noe. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg blir ikke sittende stand by, men vil få med meg en del. Det er jo historisk, og jeg har litt sans for king Charles fordi han er så sær og merkelig, og han vil sikkert stråle av stolthet 😄 Liker igrunnen kona hans også. 

Blir gøy å se antrekk da. Og jeg ble veldig glad da jeg så bildet av Mette Marit i rød og hvit kjole. Hun har en tendens til å fremstå litt anonymt, så gøy å se. Hun var skikkelig fin. 

Det var ikke prins Fredrik. Han så ut som dagen derpå, med skjeggstubber, skrukker på jakka og sko som ikke så helt nyoppussede ut 🙃 som du skjønner har jeg alt fått med meg noe. 

Ser du på hurtigruten og minutt for minutt? 

Anonymkode: efa74...6f5

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg skal bort så får ikke sett det. Ellers hadde jeg nok hatt det på i bakgrunnen. Er ganske storslått, spesielt det engelske kongehus.

(Jeg så også deler av Hurtigruten Minutt for Minutt - utrolig trivelig!).

Ikke Overraskende

Gjest Vendi

Kashmir skrev (21 minutter siden):

Av de bildene jeg har sett så langt fra mottagelsen synes jeg kjolen til kronprinsesse Victoria var flott :)

Noe jeg synes er litt rart da, er at folket bes om å avlegge ed til kongen: 

«Foran Gud lover jeg sann troskap til kongen, til hans arvinger og etterfølgere, i henhold til loven».

https://www.vg.no/rampelys/i/kEba4v/britene-bes-avlegge-ed-til-kongen-pinlig

Endret av Vendi
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke Overraskende

Ja, jeg satt med fyrstekaken og kamferdropsene og koste meg. Men skrudde av når klokka ble syv, da måtte jeg se Dagsrevyen før jeg gikk og la meg. Tar litt tid med alle hårrullene før jeg skal legge meg.

Vendi skrev (4 minutter siden):

Av de bildene jeg har sett så langt fra mottagelsen synes jeg kjolen til kronprinsesse Victoria var flott :)

Noe jeg synes er litt rart da, er at folket bes om å avlegge ed til kongen: 

«Foran Gud lover jeg sann troskap til kongen, til hans arvinger og etterfølgere, i henhold til loven».

https://www.vg.no/rampelys/i/kEba4v/britene-bes-avlegge-ed-til-kongen-pinlig

Ja, den var fin den også ja 🙂 og dronning (?) Rania var jo flott i brunt og gull. Hun er jo litt utenomjordisk vakker i tillegg da. Og prinsesse Kate er alltid stilig. Elsker å sjekke ut antrekk 🙂

Nei , den eden var noe merkelige greier! Det er jeg veldig enig i. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...