Gå til innhold

Er det SÅ farlig å gå alene om kvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi
Kayia skrev (1 minutt siden):

Ja nå ble jeg skikkelig redd gitt... Jeg vet jo at det har skjedd flyulykker så det var selvfølgelig ikke det jeg etterspurte.

Jeg reagerte på utsagnet om at det var like farlig å gå ut på dagtid og at man kan "bli på kjørt av en sykkel eller får et fly i hodet". Jeg syns påstanden er både rar og tåpen, sorry, og mener at alle seriøste diskusjoner her på dol ikke trenger å besvares med svada.

Poenget var ikke å få deg eller andre redd. Du etterspurte om ab kunne gi deg en link hvor noen hadde fått et fly i hodet, og jeg ga deg det. 

Jeg oppfattet ikke utsagnet "å få et fly i hodet" som en påstand eller som noe bokstavelig, men mer som en "hverdagslig talemåte". (Finner ikke bedre uttrykk akkurat nå 🙂)

Fortsetter under...

Vendi skrev (6 minutter siden):

Poenget var ikke å få deg eller andre redd. Du etterspurte om ab kunne gi deg en link hvor noen hadde fått et fly i hodet, og jeg ga deg det. 

Jeg oppfattet ikke utsagnet "å få et fly i hodet" som en påstand eller som noe bokstavelig, men mer som en "hverdagslig talemåte". (Finner ikke bedre uttrykk akkurat nå 🙂)

Så fint at du tok jobben for ab og fant en lenke om en flyulykke i 1988. Jeg vet som sagt at flyulykker skjer, men ser altså ikke relevansen for utsagn som "Hallo, du kan få et fly i hodet" i denne tråden. 

Gjest Vendi
Kayia skrev (5 minutter siden):

Så fint at du tok jobben for ab og fant en lenke om en flyulykke i 1988. Jeg vet som sagt at flyulykker skjer, men ser altså ikke relevansen for utsagn som "Hallo, du kan få et fly i hodet" i denne tråden. 

Da får du virkelig ha meg unnskyldt for at jeg blandet meg inn i din diskusjon med ab her. Jeg tenkte egentlig bare å gi deg linken som en slags kuriositet rundt det å få et fly i hodet. Som liksom et forsøk på å samtale med deg, komme med et innspill. Men det falt åpenbart i dårlig jord..

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (12 minutter siden):

Da får du virkelig ha meg unnskyldt for at jeg blandet meg inn i din diskusjon med ab her. Jeg tenkte egentlig bare å gi deg linken som en slags kuriositet rundt det å få et fly i hodet. Som liksom et forsøk på å samtale med deg, komme med et innspill. Men det falt åpenbart i dårlig jord..

Jeg mente ikke annet enn å si på en uskyldig måte at det ikke var skummelt å gå ut på dagtid for at dette aldri skjer. 

Anonymkode: c5798...8b0

AnonymBruker
Kayia skrev (21 minutter siden):

Kayia skrev (19 minutter siden):

Jasså du. Da må jeg nesten spørre om du vet hva ironi betyr? 

Jøss, har du en dårlig dag i dag, Kayia? 

Anonymkode: 4ad32...016

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mente ikke annet enn å si på en uskyldig måte at det ikke var skummelt å gå ut på dagtid for at dette aldri skjer. 

Jeg vet ❤️

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Unnskyld:( 

Jeg tror absolutt ikke at du har noen grunn til å be om unnskyldning. I mine øyne sa du ikke noe galt. Ikke jeg heller for den sakens skyld...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det var ment på tull fordi det ikke er farlig å gå ut på dagtid. 

Ts hadde et seriøst spørsmål så du kunne svart seriøst istedenfor. Det er en ting å starte tulletråder selv, men man trenger ikke å tulle i alle andres tråder hele tiden. 

Vendi skrev (55 minutter siden):

Null stress, men syns det falt litt på steingrunn å ta ab i forsvar og rydde opp for henne her. Man trenger ikke komme med tullesvar i alle tråder, og det syns jeg akkurat denne ab godt kan få feedback på. 

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Ts hadde et seriøst spørsmål så du kunne svart seriøst istedenfor. Det er en ting å starte tulletråder selv, men man trenger ikke å tulle i alle andres tråder hele tiden. 

Unnskyld :( jeg trodde alle skjønte at jeg prøvde å si at det ikke var skummelt å gå ut på dagtid. Skrive tulletråder selv? 

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Tuller ikke andres tråder :( 

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke, men tenker at tullerne må tåle feedback :) 

Du vet jo ikke hvem ab er og om hun tullet eller ikke i denne og andre tråder. Jeg synes ikke dette var tullesvar, i denne tråden var det du som var useriøs og «ødela» seriøsiteten i tråden. Du kan jo gå litt inn i deg selv du også, du er heller ikke perfekt og fornuftig hele tiden :) 

Anonymkode: 4ad32...016

AnonymBruker
Kayia skrev (13 minutter siden):

Null stress, men syns det falt litt på steingrunn å ta ab i forsvar og rydde opp for henne her. Man trenger ikke komme med tullesvar i alle tråder, og det syns jeg akkurat denne ab godt kan få feedback på. 

Det virker som du har mye mot meg. Jeg har aldri gjort deg noe. Synes dette er ubehagelig. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Unnskyld :( jeg trodde alle skjønte at jeg prøvde å si at det ikke var skummelt å gå ut på dagtid. Skrive tulletråder selv? 

Ts lurte ikke på om det var skummelt på dagtid men var usikker på om egne vurderinger om hvorvidt det var trygt på natten var riktig eller ikke. Du kunne heller svart på det, om du ønskeyt å delta i tråden. 

Men ok, skjønner at du ikke mente å tulle bort tråden og det syns jeg i det minste er fint :) 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det virker som du har mye mot meg. Jeg har aldri gjort deg noe. Synes dette er ubehagelig. 

Jeg vet ikke hvem du er, så hvor har du det fra? Du er en av 100 andre ab for meg.

AnonymBruker
Kayia skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hvem du er, så hvor har du det fra? Du er en av 100 andre ab for meg.

Det er ikke 100 ab her :( du vet åpenbart hvem ab jeg er som siterer til andre tråder :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...