Gå til innhold

takler psyk.en at en pas. oppfører seg provoserende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bipoline

Ja ; terapeutene "elsker" at pasientene deres blir sinte på dem. Det er visstnok noe terapeutisk i det - en overføring eller noe sånt. Dvs. at sinnet egentlig hører hjemme et annet sted men kommer frem i terapien - trur eg...

Gjest Odapoda

Ja ; terapeutene "elsker" at pasientene deres blir sinte på dem. Det er visstnok noe terapeutisk i det - en overføring eller noe sånt. Dvs. at sinnet egentlig hører hjemme et annet sted men kommer frem i terapien - trur eg...

forguder og elsker det? har jeg liten tro på. ingen takler det. nå tror jeg at jeg har fått hjernesvulst. *hyyyyyyyyyyl*

Annonse

Gjest calestia

må glise litt.. Den første sånn greie jeg var hos.. hehe.. jeg var så grinete.. det var da dette med mani ble tatt opp.. og jeg fikk spørreskjemaer og dritt.. jeg ble så sur.., også ville de legge meg inn, og jeg nekta, og stirra stakkars "huet" inn i øyet..

Jeg var så innmari ute etter å provosere.. og den klarte jeg fint.. neste time var det litt roligere, huet hadde fått tenkt seg om.. men huet der, takla ikke meg akkurat da.. ble helt forvirra stakkars..

og det vet de visst oppe på psyk der, for når jeg kom innpå det bare sånn i forbifarten med psyken jeg har fått, så lo han, og visste visst akkurat hva som hadde skjedd, også måtte jo jeg le litt oxo.. jeg er jo vanligvis veldig snill og rolig jeg da..

Men han psyken nå, hadde vel fått bakoversveis han oxo.. derfor tenkte jeg, var i hvertfall borti tanken på å bytte.. for grinete kan jeg bli, kan sitte å hoppe i sofaen der og vrenge og vri på alt..

men jeg kan jo undervurdere han da. Kanskje han synes det hadde vært moro.. får teste det en gang..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...