Gjest Odapoda Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 bruker jeg dette forumet bare for å vrenge ut av meg masse crap, når det bare skal brukes til gjennomtenkte spørsmål med konkrete problemstillinger? bare si ifra om jeg misbruker forumet så forsvinner jeg for godt, jeg vil ikke ødelegge. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Neida, eg tror ikkje du gjør det men det kan se ut som om det er lite folk innom DOL i natt. Kanskje det ikkje er noen "faste" innom psykiatri forumet, mulig du må vente til i morra for tilbakemeldinger. Lykke til uansett ! *S* Mvh 0 Siter
Blésha Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 Neida, eg tror ikkje du gjør det men det kan se ut som om det er lite folk innom DOL i natt. Kanskje det ikkje er noen "faste" innom psykiatri forumet, mulig du må vente til i morra for tilbakemeldinger. Lykke til uansett ! *S* Mvh Forumet er tilfor å kunne få ut frustrasjoner, og søke råd om hva man skal gjøre når man selv ikke aner hvor man skal snu seg. Det virker som du har det veldig vanskelig. Godt å ha noen som er der og "lytter", ikke sant? Én ting er kanskje greit å vite - innlegg som kan oppfattes som selvdestruktive og med selvmordstrusler blir slettet av webmaster. Derimot om man skriver konstruktivt om hva man vil gjøre for å endre de destruktive tenkemåtene vil det ikke bli slettet. Tenkte bare du skulle få vite det, så du var klar over det. *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.