Gå til innhold

Dritt! Jeg tror det er pollen! Hvorfor må kroppen bli allergisk når den ikke var det før?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Altså møkk!! I går og i dag, kjenner jeg meg «tett» i hodet. Jeg er rød i ene øyet. Jeg klør i ansiktet. Kanskje jeg blir frisk om en times tid, fikk reseptene og tok ei pille nå. 
Jeg trodde ikke at jeg egentlig hadde så bruk for disse medsene, men konsentrasjonen min har ikke vært særlig bra i går og i dag. Var på et møte i dag, det var noe annet å være med på det uten medisiner. 
Jeg vet ikke om det er pollen eller mangel på medisiner. Men hvorfor må kroppen bli allergisk mot noe den alltid har visst ikke er allergen? Det er jo bare ubrukelig.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...