Gå til innhold

Våronn i sjel og sinn - ute og inne

Anbefalte innlegg

Gjest bipoline

Nå rydder jeg! Ute i hagen er det nå så fint - til så tidlig på våren å være. Staudene spirer og løvet er rakt og kvist og kvast er brent (fy..)

I garasje og boder har vi fått kastet og kjørt et stort lass på fyllingen og nå skal vi få resten kjørt på loppemarked eller til et eller annet u-landsprosjekt.

På toppen av alt har jeg tilogmed fått unna det tykkeste vintertøyet nå i natt. Jeg får bare ikke sove og fant ut at jeg kunne bruke tiden fornuftig i stedenfor å bare ligge der og glo i taket...

Det er så godt å få ryddet opp sånn og jeg synes at det påvirker meg psykisk også. Det er godt å få unna skrot og rot og det bli ryddigere både utenpå og inni meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47272-v%C3%A5ronn-i-sjel-og-sinn-ute-og-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odapoda

det hørtes godt ut. bipoline

jeg gjør ikke noe fornuftig,

sitter bare å flirer og ler som en tulling og forteller alle de fantastiske menneskene som er i nærheten hvor superbe de er, håper de ikke vil forlate meg og får ikke gjort noe av det jeg skal i huset og skolen.

Gjest suselusa

Suselusa! Det var et sjeldent syn! Hvordan går det med deg?

Heisann!

Oisann, jeg skrev medlingen på feil forum - men kanskje du så det jeg skrev? uansett, jeg er av og til innom, men litt for sjeldent... Er du våken ennå? Møtes på chatten;)?

Klem:)

Annonse

Gjest twisted

Heisann!

Ja, stikker innom av og til - har ikke så ofte tilgang til data, så det blir litt for sjeldent... Er du våken ennå? Møtes på chatten?;)

Klems

Ja jeg er våken enda, men må gå og lalle meg nå. Skal opp om to timer.... Har forresten aldri vært inne på chatten før, har du linken?

Håper jeg snart ser deg her igjen da :-)

*nattaklem*

Gjest suselusa

Ja jeg er våken enda, men må gå og lalle meg nå. Skal opp om to timer.... Har forresten aldri vært inne på chatten før, har du linken?

Håper jeg snart ser deg her igjen da :-)

*nattaklem*

Høres lurt ut å gå å legge seg nå, kanskje jeg burde prøve det selv... Adressen til chatten er: http://psykoprat.homestead.com/chat2.html

Sov godt:) Vi snakkes!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...