Gå til innhold

Kan jeg sende fysio senteret melding på facebook fordi jeg ikke tør ringe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg ønsker gjerne begynne i psykomotorisk fysioterapi, men sliter med å snakke i telefon. Kan jeg sende de en melding på facebook i stedet?

Anonymkode: 97579...28d

Nei ikke gjør det! Er hun/han profesjonell får du ikke svar og du vil føle det dumt. Ikke sett deg i den situasjonen. 

Anonymkode: 0cb84...0f3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei ikke gjør det! Er hun/han profesjonell får du ikke svar og du vil føle det dumt. Ikke sett deg i den situasjonen. 

Så jeg burde ikke skrive  "Hei, er det venteliste for psykomotorisk fysioterapi eller er det mulighet for å bestille time nå snart?". Det er forresten ett senter der det jobber flere.

Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Å sende melding til en bedriftskonto på facebook er sjeldent er problem, men hadde da kun etterspurt en epostadresse dersom du ikke finner en på nettsidene. 

Kan jeg skrive  "Hei, er det venteliste for psykomotorisk fysioterapi eller er det mulighet for å bestille time nå snart?"...

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jeg skrive  "Hei, er det venteliste for psykomotorisk fysioterapi eller er det mulighet for å bestille time nå snart?"...

På facebook: «Hei. Har dere en epostadresse jeg kan kontakte dere på? Mvh Navn Navnesen»

På epost: Det du skrev. Mvh Navn Navnesen

Endret av Ikkeanonymnok
AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (15 minutter siden):

På facebook: «Hei. Har dere en epostadresse jeg kan kontakte dere på? Mvh Navn Navnesen»

På epost: Det du skrev. Mvh Navn Navnesen

Hvorfor mener du at jeg ikke kan sende det på facebook egentlig? 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor mener du at jeg ikke kan sende det på facebook egentlig? 

Fordi en de har taushetsplikt fordi to det er personvern opplysninger fordi tre de er profesjonelle! De har reklame og info på Facebook, de driver ikke med svar på ventelister der ect! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...