Gå til innhold

2 år


elingeir

Anbefalte innlegg

Kjære gutten min

Det er i dag 2 år siden du forlot oss. Jeg sitter og ser på bilder av deg- du er så vakker. Skulle så gjerne hatt deg hos meg, kjent lukten av deg og hørt deg prate. Jeg fikk aldri oppleve dine første ord, dine stabbende skritt og din latter. Savnet og sorgen er forsatt stor, men jeg har lært å leve med det.

Det er så rart å møte de andre fra barselgruppen med sine 2-3 åringer , må smugtitte- tenk , så stor hadde du vært nå- mitt hjerte gråter.

Er på vei til kirkegården nå, det er godt å ha et sted hvor jeg kan besøke deg.

Mamma savner deg min lille engel.

http://homefree.sensewave.com/~s323334/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære Elingeir!

Jeg har vært innom siden til Patrick før,det er sterk lesing:spesielt når man vet hva det er å miste et barn..At det er gått 2 år allerede;så lang tid og allikevel så kort!Helt utrolig at livet blir lettere å leve,men det gjør faktisk det;selvom minnene om våre barn aldri vil blekne!Du høres ut som en klok kvinne,og det har nok vært god "terapi" å skrive/lage side til Patrick.Patrick er forøvrig en vakker gutt,nydelig på bildene!

Ønsker deg gode dager fremover!Varme tanker fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljekonvall

Kjære Elingeir

Nok en merkedag for dere. Jeg håper deres familie og venner også husker denne dagen, slik de ville ha gjort om Patrick hadde vært hos dere. For det gjør så vondt om ingen husker. Det var ingen som husket ettårsdagen for Julies fødsel og død i juni i fjor, bortsett fra en venninne. (Oppmerksomheten fra henne varmet veldig.) Jeg venter derfor ikke at noen skal huske hennes toårsdag til sommeren, og heller ikke ettårsdagen til Henrik, når den tid kommer. Omgivelsene ser ut til å glemme våre engler utrolig fort. Vi derimot, glemmer dem aldri. Sorgen blir mildere med tiden, men kjærligheten til dem varer evig.

Dette blir en dag hvor sorgen får komme til overflaten igjen. Du tenker tilbake på hvordan det var, og også på hvordan det burde ha vært nå, om dere har fått lov til å beholde Patrick hos dere.

De beste ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Elingeir!

Jeg har vært innom siden til Patrick før,det er sterk lesing:spesielt når man vet hva det er å miste et barn..At det er gått 2 år allerede;så lang tid og allikevel så kort!Helt utrolig at livet blir lettere å leve,men det gjør faktisk det;selvom minnene om våre barn aldri vil blekne!Du høres ut som en klok kvinne,og det har nok vært god "terapi" å skrive/lage side til Patrick.Patrick er forøvrig en vakker gutt,nydelig på bildene!

Ønsker deg gode dager fremover!Varme tanker fra Nestor sin mamma.

Tenker på deg! Skal tenne et lys for lille Patrick i kveld.

Jeg har alltid et lys tent for min lille sønn, som jeg ikke fikk kjenne engang.

Leste hjemmesiden for første gang i dag. Smerten dere følte strømmer ut av det du skriver. Mitt hjerte gråter. Ingen skal noen gang måtte oppleve noe så vondt. Det er så utrolig meningsløst!

Har du lest innlegget jeg skrev i går, "et dikt" ? Dette diktet skev jeg for noen år siden. Jeg ser du har det på hjemmesiden din. Ble veldig overraska, og litt rørt da jeg så det der! Hvor har du funnet det?

Klemmer til deg fra Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Elin,

jeg gråter med deg. Nå som jeg har fått oppleve gleden ved å se en liten gutt vokse og oppleve da vakre stundene, så skjønner jeg mer hvilken uendelig sorg du må bære på. Min lille gutt har rukket å bli nesten like gammel...det er uvirkelig at jeg kunne ha hatt ei jente på 1 år og 9 måneder nå, men så fikk jeg jo heller aldri møte henne i livet ansikt til ansikt...

Tenker på deg og dere

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at jeg tenker på deg, har ikke skrevet til deg før, men fulgte deg her på DOL for to år siden da sønnen din ble syk og døde.

Har en sønn som er like gammel som Patrick ville vært, så deres historie har på en måte satt seg fast i meg.

...finner ikke flere ord...jeg tenker iallefall på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...