Gå til innhold

NHD: forandrer smerten seg?

Anbefalte innlegg

sitter her og prøver å finne ut av noe...

etter mange år med hyppige nedturer (borderline) av forskjellige styrke, så merker jeg at ting går rette veien. nedturene blir færre , men jeg har merket meg en ting.. det virker som de nedturene som kommer nå er så mye sterkere enn de var før... kan dette ha noe med at det er vanskelig å måle de psykiske smertetilstandene opp mot hverandre? kan det være at i tillegg til nedturen, så kommer avmaktsfølelsen at man "aldri" slipper unna? eller er smerten rett og slett sterkere?

det er sikkert umulig å svare på... men en gang sa en psykiater til meg at jeg var like dårlig, men på et høyere bevissthetsnivå... kanskje det er noe i det, smerten er kanskje ikke mindre, men jeg takler den på en annen måte?

bare litt filosofering på en mandagsmorgen...

ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47284-nhd-forandrer-smerten-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...