Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å være så glade!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har jobb så kommer meg ut nesten hver dag. Hele tiden på vei til eller fra så går venner sammen og ler og snakker. Jeg forstår ikke hvordan de klarer. Jeg har aldri klart å gå og le på denne måten for ting er ikke såååå gøy. Jeg kan overhøre hva de snakker om men det er ikke spesielt underholdene, men det synes tydeligvis de. Jeg er så lei meg for at jeg er sånn. Det er liksom så sjelden jeg klarer å virkelig leve meg inn i hva andre forteller og synes det er interessant. 

Anonymkode: 7aab8...293

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har jobb så kommer meg ut nesten hver dag. Hele tiden på vei til eller fra så går venner sammen og ler og snakker. Jeg forstår ikke hvordan de klarer. Jeg har aldri klart å gå og le på denne måten for ting er ikke såååå gøy. Jeg kan overhøre hva de snakker om men det er ikke spesielt underholdene, men det synes tydeligvis de. Jeg er så lei meg for at jeg er sånn. Det er liksom så sjelden jeg klarer å virkelig leve meg inn i hva andre forteller og synes det er interessant. 

Kanskje de bare er uinteressante? Ikke sikkert det er noe galt med deg. 

Anonymkode: 4ae80...7df

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skjønner det ikke jeg heller.

Anonymkode: 82da8...f39

AnonymBruker
Everybody skrev (39 minutter siden):

De er normies. Full av energi, glade, positive uten å ta medisiner. Mens vi psykiatripasienter må ta medisiner bare for å bli 50% like som dem.

Hva er det som feiler de dritt genene våre som er sånne? Kroppslig energi mangler jeg ikke, men psykisk. Det skal så mye til for å virkelig glede meg. Jeg synes ikke det er noe interessant å høre på hva en venninne av en venninne gjorde på en fest og dette var bare sååååå hardcore! 

Jeg synes folk gjør så mye rart. Det er lørdagskveld og folk sitter ute og vorser. De sitter og sier så mye rart. De skal morsomme for vennene sine men så går jeg og hører på dette og synes det egentlig bare er teit og plagsomt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det som feiler de dritt genene våre som er sånne? Kroppslig energi mangler jeg ikke, men psykisk. Det skal så mye til for å virkelig glede meg. Jeg synes ikke det er noe interessant å høre på hva en venninne av en venninne gjorde på en fest og dette var bare sååååå hardcore! 

Jeg synes folk gjør så mye rart. Det er lørdagskveld og folk sitter ute og vorser. De sitter og sier så mye rart. De skal morsomme for vennene sine men så går jeg og hører på dette og synes det egentlig bare er teit og plagsomt. 

Hvis du finner en god kombinasjon av medisiner blir du nok bare 50% like som dem.

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvis du finner en god kombinasjon av medisiner blir du nok bare 50% like som dem.

Det var da ikke det jeg spurte om hvorfor skal du repetere dette en gang til? 
Mulig du blir bare 50%, men du vet ikke om noe om andre. 

Innlegget ga meg en assosiasjon til noe jeg har et meget negativt forhold til.

Jeg har lagt merke til at svært mange norske kvinner har en uvane med å komme med en "mekanisk" latter etter at de har sagt noe. Også når det de sier ikke er i nærheten av å være noe morsomt. Det virker nærmest automatisert, for det kommer ofte sgs etter hver setning. Hvorfor vet jeg ikke - kanskje for å skjule en usikkerhet. Ekstremt usjarmerende er det uansett.

Nicklusheletida

Da skulle du ha jobbet hos oss. Det er umulig ikke å le der :)Jeg ler mye av mine mannlige ( damene er ikke like morsomme )  kollegaer på jobb, spesielt han ene. Han ene er som Kristian Valen. Det ramler ut morsomheter i ett sett. Han kan imitere alle språk og alle dialekter. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å komme på alt som ramler ut av han. Han kunne vært stand-up komiker og har egentlig havnet på feil hylle her i livet :)

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Jeg har lagt merke til at svært mange norske kvinner har en uvane med å komme med en "mekanisk" latter etter at de har sagt noe. Også når det de sier ikke er i nærheten av å være noe morsomt. Det virker nærmest automatisert, for det kommer ofte sgs etter hver setning. Hvorfor vet jeg ikke - kanskje for å skjule en usikkerhet. Ekstremt usjarmerende er det uansett.

Ja damer ler ofte etter at den andre har sagt noe. Og jeg tar meg i å lure veldig på om jeg er ekstremt deprimert som ikke syntes dette var så morsomt. 

Hm . Hele livet er en komedie. Noen ganger en svart komedie, men dog. Jeg ler mye. Det faller meg lett. Muligens for lett? Og sikkert ofte upassende. So? Det ler jeg enda mer av.

Til en viss grense selvfølgelig. 

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja damer ler ofte etter at den andre har sagt noe. Og jeg tar meg i å lure veldig på om jeg er ekstremt deprimert som ikke syntes dette var så morsomt. 

Det er ganske spesielt hvis noen prøver å si noe morsomt og ingen ler i det hele tatt. Folk ler generelt mye uten at ting er veldig komisk. sånn er det bare.

Jeg er ikke psykolog, men regner med at det har en funskjon. Kanskje det er en urgammel måte å signalisere at ting er i orden og at stemningen er god. Jeg vet ikke.

Hvis man er deprimert så er ikke alt i orden. 

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Så du synes kvinnelig adferd er ekstremt usjarmerende. Er du homofil? 

Anonymkode: 823bf...730

AnonymBruker
Kashmir skrev (22 minutter siden):

Hm . Hele livet er en komedie. Noen ganger en svart komedie, men dog. Jeg ler mye. Det faller meg lett. Muligens for lett? Og sikkert ofte upassende. So? Det ler jeg enda mer av.

Til en viss grense selvfølgelig. 

Kjenner meg tildels igjen, bare ikke upassende steder eller situasjoner. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke en gang en latter. Er jeg den eneste som aldri ler høyt? Jeg bare smiler. Ledde høyt da jeg var barn, men aldri som voksen. 

Anonymkode: 5b3b3...9ee

Jeg hadde ikke latter jeg heller før jeg var voksen.  Vet ikke helt hvorfor, men faren min var sykt streng. Og jeg fikk kjeft hver jævla søndag fordi jeg lo ved middagen.  Av hans historier til og med. Psyko 😅 så sluttet jeg å le da, og det varte i mange år. Mange år.

Ps. Har ingen traume pga faren min. Han var brutal og koko. Men snill og morsom  også. Vi kommer ikke fra barndommen uten sår 🙃

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke latter jeg heller før jeg var voksen.  Vet ikke helt hvorfor, men faren min var sykt streng. Og jeg fikk kjeft hver jævla søndag fordi jeg lo ved middagen.  Av hans historier til og med. Psyko 😅 så sluttet jeg å le da, og det varte i mange år. Mange år.

Ps. Har ingen traume pga faren min. Han var brutal og koko. Men snill og morsom  også. Vi kommer ikke fra barndommen uten sår 🙃

Jeg ser deg for meg, hadde jeg hatt en venn eller søster som deg som holdt igjen latteren under en sånn situasjon hadde jeg ledd meg i hjel, hadde aldri klart å holde igjen. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser deg for meg, hadde jeg hatt en venn eller søster som deg som holdt igjen latteren under en sånn situasjon hadde jeg ledd meg i hjel, hadde aldri klart å holde igjen. 

Nettopp. Er du broren min? 😅

Han sååå på meg hver jævla gang. Og jeg bare så ned.

Familien rundt bordet det 😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...