UtakknemligDiva Skrevet 26. mai 2023 Del Skrevet 26. mai 2023 Har fått eksem og gikk bare inn på helsekosten fordi jeg tilfeldigvis gikk forbi, fordi jeg har noen bekjente som mener at helsekosten er mye bedre enn legemidler. Hun som jobbet der virker til å kunne en del ting og hun skjønte hvilken eksem dette var. Jeg har den der jeg reagerer på kulde. Den er ikke synlig, men dusjer jeg i kaldt vann blir kløen intens rett etterpå og jeg blir lilla der jeg klør. Hun sa dette skyldes noe jeg nå ikke husker navnet på, men noe er hyperaktivt, tror det var noen enzymer. Hun viste meg noe som heter Quercetin. Så spurte hun om jeg tok medisiner og når jeg sa hva jeg tar så sa hun jeg skulle holde meg unna fordi det kunne øke så amfetaminen i kroppen at jeg kunne bli sendt på sykehuset. Hun hadde en bekjent som tok adhd piller og tok Quercetin, og den personen ble sendt med ambulanse.. Noen som kan forklare hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473069-i-dag-fikk-jeg-l%C3%A6rt-noe-interessant-medisin-og-helsekost-kr%C3%A6sj/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.